"את מבחן התוצאה ישפטו כולם" – צפו במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה של מ.ס אשדוד

אלילוי מאמן הקבוצה. מ.ס אשדוד ערכה את מסיבת העיתונאיים של פתיחת העונה, וכן אימון פתוח לקהל. הקפטן בן זקן: "מ.ס אשדוד כל הזמן מנסים להגיע לפלייאוף עליון וצפונה". לוי: "אני מקבל הזדמנות ומקווה להוכיח את עצמי".
לוי במסיבת העיתונאים של פתיחת העונה. (צילום: משה סידי).

מ.ס אשדוד ערכה היום, שני, מסיבת עיתונאים של פתיחת העונה, כמו גם אימון פתוח לקהל. המאמן אלי לוי, שפותח עונה ראשונה כמאמן בליגת העל והקפטן טום בן זקן, התייחסו לקבוצה, למטרותיה העונה ולהרגשה של פתיחת עונה, לקראת עונת 23/24.

אלי, איך ההרגשה אלי לפתוח עונה?

"מרגש. זה משהו שחיכיתי לו הרבה מאוד זמן. אם לא הייתי מתרגש, הייתה בעיה אצלי. אי שומע מאמנים שאומרים שגביע הטוטו שזה עוד משחק הכנה. אני חושב שמהמקום שלהם זה בסדר להגיד את זה, מהמקום שלי אני לוקח את הדברים קצת אחרת, זה משחק רשמי לכל דבר"

לא כולם מכירים אותך. מי אתה אלי לוי?

"אני מעדיף שאחרים יעידו עליי. אני רק יכול להגיד שאני כמו שמאמרתי לשחקנים, אני מאמין בדברים קטנים שעושים דברים גדולים, כמו בפאזל חלק ועוד חלק מחברים את השלם. אני מקבל הזדמנות ומקווה להוכיח את עצמי".

לוי ובן זקן הקפטן. (צילום: משה סידי)

אתה אולי שנה ראשונה, אבל אתה דעתן מאוד. אין דבר שאתה לא רואה.

"לא תמיד זה טוב לראות הכל. זה אני רואה הכל. את מבחן התוצאה ישפטו כולם".

מה אתה מרגיש שאשדוד יכולה לעשות העונה?

"מה שאנחנו יכולים לצפות מאשדוד, זה להיות  קבוצה אטרקטיבית וממושמעת טאקטית. עוד חסרים שחקנים בכמה עמדות, אבל אני מרוצה ממה שיש"

מה עוד מחפשים? באילו תפקידים?

"מחפשים בכמה עמדות, אבל כמו שאמרתי, אני מרוצה ממי שנמצא פה כרגע. כולם נמצאים מבחירה אישית שלי".

מה עם חמודי כנעאן, מתי נראה אותו ומה לגבי עתידם של זוהר זסנו וגיל כהן. הם יישארו או יעזבו?

"חמודי כבר שבוע הבא יתאמן עם כדור, אבל זה עדיין מוקדם מאוד בשבילו, ניתן לן את הזמן שלו. אני חושב על מי שיש פה. אני מתרכז במי שפה.. לגבי אחרים שמדברים שיעזבו, כל עוד הם פה, אני מתייחס להם כחלק מהסגל".

לוי: "מתייחס למי שפה. גיל כהן בראיון לערוץ הספורט. (צילום: משה סידי)

עשית תואר היסטורי עם הנוער, יש סיכוי לעשות פה?

"מי שלא מאמין, אין לו מה לעשות עם בכדורגל"

מה תחשב עבורך הצלחה ברמה האישית וברמה הקבוצתית?

"כרגע אנחנו מכוונים למטרות קצרות. אני רוצה שנהיה מהיום הראשון קבוצה מחויבת ממושמעת טאקטית , קבוצה שמחפשת התקפה"

לוי פנה לקהל של מ.ס אשדוד: "לקראת סוף השנה שעברה כבר ראינו שבמשחקי הבית כמויות אחרות של קהל. זוהי דרך שכרגע עוברים כמועדון. בגלל הצלחות של השנה שעברה הגיע קהל. נקווה שיגיע גם השנה"

הקפטן טום בן זקן: "אפילו לא הספקנו לשחק משחק בגביע הטוטו. אז מקודם. להגיד. הבסיס שלנו בסיס טוב. עשינו שנים יפות. מ.ס אשדוד כל הזמן מנסים להגיע לפלייאוף עליון וצפונה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך