מדוע נשים חזקות עובדות בתור מנכ"ליות וחברות דירקטוריון?

עד לפני כמה עשורים היה נדיר מאוד לראות נשים עובדות בתור מנכ"ליות וחברות דירקטוריון בעסקים. אך בשנים האחרונות המגמה התהפכה, עוד ועוד נשים משתלבות בתפקידי מפתח. אנו יכולים לראות איך נשים חזקות מתחילות להחזיק בתפקידי רמי דרג, כאלה שבעבר היו מנת חלקם של גברים בלבד. יש כמה סיבות שהביאו לשינוי המגמה הזו, חובה על כל אישה להכיר את הסיבות הללו. גם אם נדמה לך שישנה תקרת זכוכית שאינך יכולה לעבור, תדעי שיש מה לעשות בנידון. כל עוד תאמיני בעצמך, תוכלי להיות הגרסה הכי טובה של עצמך ותוכיחי שאת יכולה אחרת
תמונה: FREEPIK

נשים מביאות הסתכלות אחרת

המון עסקים מדשדשים במקום בגלל שמועסקים בהם אך ורק גברים בתפקידים משמעותיים. נשים חזקות שעובדות בתור מנכ"ליות וחברות דירקטוריון מביאות הסתכלות קצת שונה. כזו שאולי לא הייתם מתייחסים אליה אילולא אותה אישה הייתה מועסקת בתפקיד. הראייה של נשים בהמון מצבים תהיה אחרת מהראייה של מרבית הגברים. הכנסת נקודות מבט נוספות אל תוך העסק יכולה לקדם אותו, ולהביאו להישגים מרשימים. הכניסו נשים לכל מיני תפקידי מפתח, ותראו איך המציאות כולה משתנה לבלי היכר.

הוספת אינטליגנציה לקבוצה

אף אחד לא אומר שגברים אינם אינטליגנטיים, אך מחקרים מראים כי נשים אינטליגנטיות קצת יותר. הכנסת נשים חזקות לתפקידי מנכ"לות וחברות דירקטוריון תביא לשינוי מרענן. כזה שיאפשר לכם להרים את הרמה בעוד כמה מונים, ולהפוך את הדיונים לממוקדים בהרבה. השילוב של האינטליגנציה הנשית יחד עם האינטליגנציה הגברית יעשה את כל ההבדל. פתאום תראו כי דברים שהיו נראים לכם בלתי אפשריים יהפכו להיות ברי השגה. 

עמידה בפני לחצים ועומס

נשים חזקות מצליחות לעמוד בלחצים ובעומס טוב יותר בהשוואה לגברים. עבודת מנכ"לות וחברות דירקטוריון היא עבודה לא קלה, כזו שמביאה איתה אתגרים רבים. אם מי שעומד בראש הפירמידה אינו מסוגל לעמוד בלחץ, המצב יכול לצאת משליטה במהירות. זוהי הסיבה שבגללה לתפקידים משמעותיים וחשובים חובה לקחת נשים ולא גברים. תוך זמן קצר תראו איך הן מצליחות לעשות את המשימה בצורה הכי טובה שיש. לעיתים טובה בהרבה בהשוואה לכל מי שעשה את המסיבה לפניהן, לא יהיה עוררין על הבחירה. 

הביאו דוגמה לנשים אחרות

יכול להיות שמתוך הארגון או החברה יש נשים נוספות שמחפשות את הדרך הנכונה לפרוץ קדימה. ברגע שרק גברים מחזיקים בתפקידי מפתח, יהיה קשה לשכנע אותן לנסות ולבלוט. אך ברגע שיש נשים חזקות בתפקידים משמעותיים, אין ספק כי אותן נשים יכולות לחלום בענק. המחשבה שלכם צריכה להיות איך תוכלו להוציא מכל עובד ועובדת את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם. שילוב של נשים וגברים בתפקידי מנכ"לות וחברי דירקטוריון יוביל לכך שכולם יבינו כי הם יכולים להגיע לאותה הנקודה.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך