צפו: המחאה כנגד המטפלת מחדרה נמשכת. זעם כלפי הלן גלבר שהגיעה אף היא וטוענים לניצול ציני מצדה

המחאה כנגד המטפלת חגית בוקרה החשודה לכאורה כי התעללה בילדים נמשכת. ביקורת מההורים כלפי הלן גלבר שהגיע אף היא למקום

'הגן של חגית' של המטפלת חגית בוקרה מחדרה ממשיך לעשות רעש. והפעם גם להכעיס תושבים מקומיים על השתתפותה של המועמדת לראשות העיר אשדוד.

עשרות הורים זועמים הגיעו בשבוע שעבר ערב תשעה באב לרובע טו', לבית בו הייתה עצורה הגננת המתעללת לכאורה, והגיעו להפגין במחאה על מעשיה כפי שפורסם בכלי התקשורת שעורר סערה תקשורתית רחבה.

הגננת מחדרה, ששוחררה למעצר בית, נמצאת באשדוד, ולאחר שבוצעו מספר הפגנות מול ביתה בחדרה, עכשיו ההורים לא מוותרים ומגיעים גם לכאן כשהערב עשרות הפגינו מול הבית בו היא נמצאת.

 

הערב מי שגם הגיעה למחות, היא המועמדת לראשות העיר אשדוד, הלן גלבר. בקבוצת וואצפ של מארגני המחאה בשם סיירת הורי מטה אשדוד נרשם: "בושה וחרפה של הלן גלבר באה הצתלמה כאילו באה לאירוע השקה, עלק לא פוליטיקה! איך היא בכלל מעיזה על חשבון הפגנה נגד מתעללת בחסרי ישע! הלן תתביישי לך ולהראות את הפרצוף שלך עשית סיבוב פוזה, תמונה והלכת בשביל מה באת? במי באת לתמוך? בשיחים בעצים לראות אם הנוף הויזואלי נחמד לתמונות". נכתב

קרדיט צילום: צילום מסך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך