תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 28/07/23 ועד – 03/08/23

טלה: השבוע ניצבת בפתח הזדמנות לשינוי והקלה בכלל ובכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף. בשבוע זה זה עליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח בעבורכם ליצירת שינוי. לאלו מכם שנמצאים בלבטים שקשורים בהשקעה כספית כזו או אחרת מומלץ להעיז ולעשות את הצעד גם אם זה כרוך בהשקע כספית. באופן כלל: יש בשבוע זה התעסקות עם כסף, גלגול של מזומנים. או למשל: מציאת עבודה והתחברות לאפיק השקעה נכון. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן!

 

שור: היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה כי תוכלו להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. היכולת להיאבק על מה ששלכם מצריכה מכם להיעזר בהמון אסרטיביות ואפילו קצת חוצפה. עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי.

 

תאומים: שבוע רווי מחשבות ניצב בפתח. צורך בקבלת החלטות שנגזרות מתוך ההיגיון ולא מתוך הרגש. אצל חלקכם ניתן לראות על לימודים או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד. השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקזם. בכול הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה שכזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם.

 

סרטן: זהו זמן טוב להתחבר אל יוזמה ועשייה מתוך אמונה עצמית ביכולות שלכם. כעת אתם נדרשים להוביל, להנהיג להטוות כיוון ודרך ולהשרות תחושת ביטחון בסובבים אתכם. באופן כללי: זהו שבוע שקורה לכם לנהוג באחריות, להפגין נחישות ולפעול בבגרות. רק התנהגות אסרטיבית ובוגרת תאפשר לכם לקדם רעיון או להשיג את מטרותיכם במהירות רבה יותר. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות תעסוקתית, הן בעבודה והן מחוצה לה.

 

אריה: הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה, רבים מכם עושים חשבון נפש וסיכומים לגבי הישגכם השונים בתחומי החיים, ויש הרבה דברים בעשייתכם, שאינם גורמים לכם נחת. הקלף השבועי מלמד שבשבוע זה, יש מסביבכם המון לחץ והמון "רעש". הקלף מוסיף ואומר, שאתם לוקים בעייפות נפשית ורגשית. כדי להיחלץ ממצב זה, הימנעו מעקשנות מיותרת ומעיקשות חסרת טעם שמונעים מכם את היכולת לשחרר כעסים ישנים. עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, טיילו, ותחשבו מחשבות שמחות.

 

בתולה: היכולת לפעול בשיתוף עם הסובבים אתכם, תעמוד במרכזו של שבוע זה. נסו עד כמה שניתן לגלות סבלנות ואורך רוח כלפי האחר. חשיבה חיובית תאפשר לכם לחצות גבולות ולהשפיע בחיוב על גורלכם. רבים מבני מזל בתולה ניצבים בפרשת דרכים כזו או אחרת. מהלכים אשר תבחרו לעשות, ישפיעו על האופן בו יתנהלו ויראו חייכם בשנים הבאות. הקלפים מראים כי יש לכם את היכולת לבחור נכון. כדי לממש את היכולת הזו יהיה עליכם לפרוץ את הגבולות הקיימים בכם.

 

מאזניים: שבוע חיובי מאוד בפתח. נושאים שקשורים בזוגיות ואהבה יעסיקו אתכם. באופן כללי: כעת זה זמן של החלמה, ריפוי והתחזקות רוחנית ונפשית כאחד. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הוודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק.

עקרב: שקרים שאתם מספרים לעצמכם ומאמינים בהם, מונעים מכם להגיע לידי פיתרון. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם הרגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה כלכלית/עסקית. זכרו.. שלא כל הנוצץ זהב והיזהרו מאנשים מניפולטורים שעלולים לעקוץ אתכם בגדול.

 

קשת: השבוע חיובי בעבורכם. דברים מתחילים להסתדר לכם. בשבוע זה יש המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. בשבוע זה עליכם לפעול ולאמץ חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. בשבוע זה עליכם להפגין אופטימיות ואמונה, בשבוע זה יש אצל רבים מכם מעבר ושינוי חיובי ומבורך. ולכן, בשבוע זה חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. לסיכום: שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח, ורבים מכם מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור.

 

גדי: בשבוע זה נושא התעסוקה מקבל תפנית חיובית שמאפשרת לכם לראות את מצבכם באור אחר. שיפור בדימוי העצמי שלכם וערך העצמי, מציב אתכם בנקודה אנרגטית חיובית שמאפשרת לכם לפעול ממקום מואר יותר. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד. אל תפחדו – תעשו!

דלי: דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע, ועליכם להמתין בסבלנות. הדברים להם אתם מחכים יקרו רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. המצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן על רקע של חולשה כלכלית, אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי. נושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי, בכסף, ביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי.

 

דגים: השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת רצונותיכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך