הליכוד הודיע תומכים בסיעת "אשדוד בתנופה" למועצת העיר

למרות ניסיונות נואשים של מתחריו למנוע את תמיכת הליכוד בסיעת 'אשדוד בתנופה' ובראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ערב סגירת העיתון – הודיעה הועדה המוניציפאלית של מפלגת השלטון, כי גם סיעתו של ראש העיר נתמכת על ידם, ובעצם הופכת למפלגת בת של הליכוד באשדוד, שבועיים אחרי שהודיעו כי יתמכו בד"ר לסרי לראשות העיר * במקביל סקר של מנו גבע שמתפרסם לאחרונה מראה על זינוק בתמיכת הסיעה למועצת העיר * בתוך כך ראש העיר הציג את מס' ארבע ברשימתו ד"ר אפרת נאור אוחיון * שלושה חודשים לפני הבחירות ראש העיר המכהן ממשיך להוביל את הסקרים לראשות העיר ומפלגות נוספות מודיעות על תמיכה בו * סיקור מיוחד

בפתח הכניסה למטה הבחירות של ד"ר יחיאל לסרי, בו ביקרנו במהלך השבוע נתקלנו באחד האנשים המוכרים והמוערכים בעיר, שבפתח השיחה בחר לספר לנו את השתלשלות העניינים בעניין תמיכת הליכוד בראש העיר וכך הוא מספר "מספר מצומצם של אשדודים ותיקים, ששייכים לפוליטיקה הישנה של העיר, וכיום תומכים במועמד כלשהו לראשות, החליטו כי הם ינסו לעשות הכל על מנת למנוע ממפלגת הליכוד לתמוך בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ובסיעתו אשדוד בתנופה, אחרי אין ספור הבטחות לסביבתם, הודיעו בליכוד לפני מספר שבועות – כי ד"ר יחיאל לסרי הוא מועמד המפלגה לראשות העיר, כמובן הרבה בזכות קשריו הענפים של לסרי עם שרי המפלגה וראש הממשלה".

למרות ההודעה, החבורה המדוברת לא התייאשה והבטיחה לסובבים אותה שהוא לא יקבל תמיכה לסיעת 'אשדוד בתנופה' של ראש העיר, "הם הגישו מכתבים לראש הממשלה, לוועדה המוניציפאלית, למי לא – לא עזר כלום, והנה ביום רביעי האחרון הודיעה מפלגת הליכוד כי אשדוד בתנופה נתמכת על ידם למועצת העיר, והיא תסייע לה בהתמודדות, החברה האלה שחושבים שהם בכירים בליכוד ספגו מכה קשה ולא פשוטה, הבלון שלהם התפוצץ, ומה שידענו מראש קרה" סיים אותו בכיר בשיחה עם עיתון 'המגזין'.

הוועדה המוניציפאלית

ביום רביעי האחרון בשעת בוקר מוקדמת קיבלנו למערכת העיתון את הודעת הליכוד בה נכתב כך "הוועדה המוניציפלית של הליכוד החליטה ביום רביעי כי לא תריץ רשימה בעיר אשדוד, ותתמוך בסיעתו של ד"ר יחיאל לסרי למועצת העיר אשדוד. המשמעות הישירה היא שהליכוד יתקצב גם את "אשדוד בתנופה", ולמעשה מביע תמיכה מלאה בראש העיר ד"ר לסרי לראשות ולמועצת בעיר העיר. ההחלטה ממשיכה את שיתוף הפעולה רב השנים של הליכוד ולסרי, והיא מהווה אמון מוחלט בראש העיר בדרך לקדנציה רביעית".

בתגובה להודעת הליכוד אמר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אני מודה לחברי הוועדה המוניציפלית של הליכוד על האמון בי ובסיעת אשדוד בתנופה, ואני בטוח שהאחדות תוביל את אשדוד להישגים מרחיקים לכת בכל תחומי החיים, ממש כפי שעשינו יחד עם מנהיגות תנועת הליכוד שתמכה בתנופת ההתפתחות  של אשדוד והפיכתה לאחת הערים המובילות במדינת ישראל. החל מהקמת  בית החולים אסותא אשדוד, דרך מהפכות החינוך, התרבות,  והספורט, ועד שדרוג התשתיות החברתיות והפיזיות ובראשן הסכם גג עם למעלה מ-30,000 יחידות דיור.  אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על התמיכה חסרת התקדים בעיר אשדוד לאורך כל שנות כהונתו כראש ממשלת ישראל, לחברי הוועדה המוניציפלית בראשות צביקה ברוט ראש עיריית בת ים, לשר האנרגיה ישראל כ"ץ, שר המשפטים יריב לוין, שר התיירות חיים כץ ולחבר הכנסת דוד ביטן, חברת הכנסת לשעבר אסנת מרק, ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג', ומנכ"ל הליכוד צורי סיסו, ומזכיר הוועדה דוד שרן. -על תמיכתם הרחבה בי ובסיעתי. אמשיך לשמור על אשדוד בשורה הראשונה של ישראל".

ד"ר אפרת אוחיון נאור: "במשך כל שנות היכרותי עם ראש העיר התחברתי לערכים שהוא משדר"

ראש העיר הציג את המקום הרביעי

השבוע פורסם כי ד"ר אפרת נאור אוחיון חוברת לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ותהיה מספר 4 ברשימתו של לסרי למועצת העיר. אפרת, בוגרת תואר שלישי בכימיה של חומרים באוניברסיטת בר אילן, עובדת בחברת ההייטק "לנדא דיגיטל פרינטינג" כראש צוות פיתוח דיו. קודם לכן היא כיהנה כחברת מועצת אשדוד מטעם סיעת "המקומיות", כממונה על הצהרונים והגיל הרך, חברת דירקטוריון בשתי חברות של העירייה, "מהות" ו"החברה העירונית", מ"מ יו"ר הוועדה הסטטוטורית וכנציגה בוועדות השונות. במקביל, היא מתנדבת בהנהגות בתי הספר. אפרת ביצעה שירות לאומי במחלקת דם ואפרזיס בבית החולים בילינסון והתחנכה באולפנת אשדוד.

ראש העיר בירך אותה ואמר כי "בחמש שנות התנדבותה בעירייה, הובלנו יחד מהפכות של ממש בתחום החינוך, כגון הפעלת קייטנות הקיץ באוגוסט, גן עם אמא, פארקים מותאמים לילדים בגיל הרך ולילדים בעלי צרכים מיוחדים, ועוד פרויקטים רבים לרווחת הילדים וההורים. עם ניסיונה העשיר, אני בטוח שאפרת תמשיך לתרום רבות לרווחת תושבי ותושבות אשדוד, ולתת מענה מקצועי ואיכותי בנושא הגיל הרך, החינוך והצהרונים.

ד"ר אפרת אוחיון נאור אמרה באותו המעמד כי "שיתוף הפעולה התמידי והדלת הפתוחה של ראש העיר ומ"מ ראש העיר, עו"ד גבריאל כנפו, היה חלק בהחלטה להישאר נאמנה לסביבה שתמכה בי. במשך כל שנות היכרותי עם ראש העיר התחברתי לערכים שהוא משדר, נוהג ודובק בהם: רוח עשייה, מתן כבוד, אהבת העיר ודאגה לעתידה, ממלכתיות וראיית טובת כלל העיר".

ממשיך לצמוח: ד"ר לסרי מוביל בסקרים

בסקר מנו גבע שנעשה בסוף השבוע האחרון, פורסם כי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ממשיך להיות יציב עם 26.6% בראש רשימת המועמדים לראשות, כאשר בסקר מכון סמית שהזמין איש התקשורת ברק סרי, ד"ר לסרי מתחזק אף יותר וזוכה ל- 29% מסך הקולות, מה ששם אותו בעמדה הטובה ביותר לנצח ב- 31.10

בסקר של מכון סמית ומנו גבע ניתן לראות כי הבאה בתור אחרי ד"ר לסרי בהפרש אדיר היא הלן גלבר, כאשר האחרון נותן לה 12.7% בלבד, אחריה בהתרסקות מרשימה נמצא ברק סרי שיורד ל- 11%, ומתקרב לעו"ד אלי נכט שעומד על 9.7%. שמעון כצנלסון עם 7.6% ואילו אלי לחמני עם 6.2%, כאשר האחרון ברשימה חנוך דרך ארליך החליף את שרון מארק עם אחוז אחד בלבד, חשוב לציין כי בסקר עדיין נותרו עשרים וארבעה אחוזים שטרם החליטו כיצד יצביעו בבחירות הקרובות.

בסקר נוסף שנערך למועצת העיר ניתן לראות התרסקות אדירה לתנועת שס שמסיימת עם קצת יותר משלושה מנדטים, כאשר לראשונה אגודת ישראל עוקפת אותה ונשארת יציבה על ארבעה מנדטים. מפלגתו של ראש העיר 'אשדוד בתנופה' מתחזקת לשלושה מנדטים על פי הסקר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך