"אבל כבד פקד אמש את משפחתי" ראש העיר סופד לאחיינו

בפוסט כואב שהעלה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הוא סופד לאחיינו היקר שלומי ביטון ז"ל וקורא להילחם באלימות הפושה.

הרצח הנורא שארע אמש סמוך למכולת ברובע ב בה נרצח בקלות דעת מזעזעת שלומי ביטון ז"ל אחיינו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, זעזע עיר שלמה. מעצרו של החשוד המרכזי יוני בר הוארך.

בפוסט כואב שהעלה ראש העיר הוא כתב: "אבל כבד פקד אמש את משפחתי. אחייני היקר והאהוב שלומי ביטון נרצח בדם קר על לא עוול בכפו, משאיר את הוריו וילדיו וכל בני המשפחה המומים וכואבים. מסרבים להאמין, שגם למשפחתינו הגיע נגע האלימות והפשיעה האיומים שהפכו למגיפה בכל חלקי החברה הישראלית. במיוחד בשבוע עם שיא של מקרי רצח רבים ואכזרים ברחבי המדינה.

דווקא השבוע קיימתי דיון תקופתי על המאבק התמידי שלנו בפשיעה ואלימות, בהשתתפות מפקד תחנת המשטרה סנ״צ אילן שושן, מנכ״ל העיריה אילן בן עדי, וצוותי האכיפה המשותפים למשטרה ולעיריה. ולא יכולתי כמובן להעלות על דעתי מוחשיות כזו קרובה ואכזרית של תוכן הדיון.

נגע האלימות והפשיעה הוא איום חמור, שנוגע לכל אחת ואחד מאיתנו, ומסכן את עתיד החברה הישראלית כולה. ועל כולנו באשדוד- גופי האכיפה, במשטרה, בעירייה ובמוסדות השונים- להמשיך ולהילחם במגיפה החברתית הנוראה הזו, ולשמור על אשדוד כעיר בטוחה ונקיה מפשיעה ואלימות.

תודה לכל המנחמים והמשתתפים בצער משפחתי, שמבקשת להתייחד באבלה הפרטי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך