תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 21/06/23 ועד – 27/07/23.

טלה: התחושה הכללית בשבוע זה היא כאילו שסלע גדול ירד לכם מהכתפיים. הארה שמובילה להתעוררות ולתחייה מחודשת. אין זה אומר שבא לציון גואל וכל צרותיכם נגוזו, אבל בכל זאת אתם חשים עכשיו שאתם מסוגלים לקדם את עצמכם ביתר מרץ ממה שהשקעתם ושעשיתם עד כה. לאלו מכם שיבחרו בדעה צלולה לשים את עברם מאחור ולהתחבר מחדש אל האושר ואל שמחת החיים, צפוי שינוי מרענן. וזאת משום שאנשים שמחים הם בריאים, אופטימיים ובעלי מוטיבציה רבה יותר להצליח.

שור: שבוע חיובי בפתח. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל שור ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם.

תאומים: שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב לתכנן תוכניות ולהכין מהלכים לגבי העתיד לבוא. עדין אין זה הזמן להוציא אל הפועל את התוכנית, אבל לאלו מכם שיקפידו להכין מבעוד מועד תוכנית סודרה, יהיה הרבה יותר קל לממש את חזונם במציאות. באופן כללי: ויכווחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות.

 

סרטן: התחושה שחייכם, אושרכם או הכסף שלכם תלויים ברצונם הטוב של גורמים אחרים, יוצרת בלבכם תחושה אפרורית ולא קלה. זהו שבוע טוב להרהורים ומחשבות שבסופם יש להוציא אל הפעול תוכנית או עשייה שבשלב זה אתם קצת חוששים מיישומה. באופן כללי: השבוע הקרוב מוצא אתכם בשלב של חיפוש. חיפוש אחרי עבודה, חיפוש אחרי זוגיות, חיפוש אחרי משמעות וחיפוש אחר תשובות לשאלות שמבלי שתקבלו עליהן תשובות מניחות את הדעת, לא תוכלו להתקדם שלב נוסף בסולם חייכם.

 

 

 

אריה: הנושאים העיקריים בשבוע זה הם: 1. צורך בבחירה ונקיטת פעולה עולה הילוך. 2. ניסיון לגשר על ריחוק או פער שמונעים מכם להגיע לפתרון בעיות. 3. נושאים שקשורים ברגשות. באופן כללי: המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של התלבטות. הדילמה בה שגורמת לכם לחוסר נוחות, לעייפות ולחולשה נפשית. אצל רבים מכם מתקיימת דילמה על רקע של משבר שקשור בזוגיות, משפחתיות ושיתוף פעולה זוגי. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו יהיה עליכם לפעול על פי צו ההיגיון.

 

בתולה: שבוע של החלמה, ריפוי והתחזקות רוחנית ונפשית. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם.

 

מאזניים: שבוע חיובי בפתח. הימנעות מדחיינות זו היא מסימתכם השבועית. לאחרונה אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם וזה ממש בסדר… אך תהליך זה למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו קצת מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים.

 

 

עקרב: המהות של השבוע מלמדת על מעבר ועל שינוי שלרוב יתרחשו לטובה. יחד עם זאת קיים חוסר בהירות מחשבתית שמאט את עשייתכם. לאחרונה הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל קשת מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם.

 

 

קשת: שבוע מאתגר בפתח. המבחן השבועי: היכולת להכיל אכזבה, מבלי שהיא תשבור ותרפה את רוחכם. באופן כללי: פצעים רגשיים מהעבר צפים בשבוע זה ועולים, וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו.

 

גדי: המוטו של שבוע זה הוא: קדימה הסתער!! רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להעיז, להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת חזונכם. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, או חלום שברצונכם לממש ולהגשים מצריכים מכם לאמץ התנהגות אסרטיביות ולפעול בנחישות. באופן כללי: יש לכם נטייה השבוע להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם.

 

דלי: השבוע על בני מזל דלי לנהוג בהמון אחריות ובגרות שנובעים מתוך הכרה לוגית. המון כעס וחוסר שביעות רצון מתהליך כזה או אחר גורמים לחלקכם להסתובב עם האף באדמה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של התחשבות בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם. בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם.

 

דגים: שבוע חיובי בפתח. זו העת לעשות!! זמן להוציא אל הפועל תוכניות ותיכנונים. באופן כללי: היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה ביכולות שלכם להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך