התכנית להרחבת הארת חוף גיל בלילה לטובת הגולשים, יצאה לדרך באשדוד.

חוף גיל הוא מהחופים הבודדים בישראל שאפשר לגלוש בהם בלילה. פרויקט הרחבת השירות הזה לגולשים, בעלות של 400 אלף שקלים, יצא לדרך. העבודות יסתיימו מחר.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי הודיע היום, שלישי, על תחילת העבודות  להרחבת פרויקט הארת חוף גיל  בלילה, בעלות של 400 אלף שקלים, לטובת הגולשים.

ד"ר לסרי: לפני כמה שנים הצבנו בחוף גיל שלנו חמישה עמודי תאורה. כיום, הוא עדיין אחד מהחופים הבודדים בישראל שאפשר לגלוש בהם בלילה והוא ממשיך למשוך אליו גולשות וגולשים מכל רחבי הארץ. בשנה האחרונה, התייעצנו ותכננו יחד עם הגולשות והגולשים תכנית בעלות של כ-400 אלף שקל, להרחבת ושיפור הפרויקט הייחודי שלנו, והיום העבודות יצאו לדרך.

🏄‍♀️ החלפנו את עמודי התאורה הקיימים בעמודים חדשים, גבוהים יותר ועמידים יותר.

🏄‍♀️ גופי התאורה הוחלפו בגופי תאורה חדשים שהזמנו במיוחד מאיטליה. כעת, בכל אחד מהעמודים יש ארבעה פנסי הצפה, כך שכל אחד מהעמודים מספק תאורה של 8,000 ואט.

🏄‍♀️ הוספנו עמוד תאורה שישי בצידו המערבי של החוף, שנותן תאורה חזקה יותר לכיוון העומק.

התוצאה: הצפת תאורה מיטבית ותאורת עומק איכותית, שמאפשרות לגולשות והגולשים לראות את הגלים שמגיעים ולהיערך לקראתם, ולגלוש בצורה הרבה יותר בטוחה.

גולשות וגולשים – אל דאגה, העבודות צפויות להסתיים מחר . גם בחופים, אנו שומרים על אשדוד בשורה הראשונה של ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך