גם אתם מחפשים מטרנה ברשתות השיווק ואין?! "זאת בעקבות חיידק מעיים"

בעקבות חיידק מעיים שהתגלה בקו הייצור של מטרנה. ממטרנה נמסר: "עושים כל שביכולתנו על מנת לשוב ולייצר את כלל מוצרי מטרנה בימים הקרובים, בכדי להתגבר על חוסרים אלו".

לפני זמן קצר פרסמה כתבת התאגיד קטי דור ב- "כאן" בפרסום ראשון כי חיידק מעיים התגלה בקו הייצור של מטרנה

שם נכתב כי: "חיידק מעיים התגלה היום (שלישי) בקו ייצור של תחליף חלב אם. החיידק עלול להיות מסוכן לתינוקות והוא התגלה בקו ייצור של תחליף המיועד לתינוקות עד גיל חצי שנה. במשרד הבריאות מבצעים ביומיים האחרונים בדיקות, וגורמים בכירים במשרד אומרים כי לא הגיעו מוצרים עם זיהום לשווקים".

 

מטרנה פרסמה הודעה בתגובה לפרסום: "מטרנה מעדכנת על מחסור צפוי במוצרי תרכובות מזון לתינוק, בשל עצירת פעילות הייצור במפעל לתחזוקה. העצירה נובעת בעקבות ממצאים מיקרובאליים שנמצאו לאחרונה, החורגים מהסטנדרט המקובל. הממצאים אלו התגלו במסגרת תהליכי בקרת איכות ובדיקות שגרתיות קפדניות, שאנו מבצעים במפעל באופן שוטף וטרם שחרור מוצרים לשוק. משרד הבריאות עודכן על ידנו באופן מידי. אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לשוב ולייצר את כלל מוצרי מטרנה בימים הקרובים, בכדי להתגבר על חוסרים אלו".

 

ממשרד הבריאות נמסר: לא הגיעו מוצרים עם זיהום לשווקים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך