מרגש

כיכר אשת חיל – לכבודן של נשות אשדוד ולזכרה של אביבה איטח ז״ל

"אשת חייל" בטקס מרגש לזכרה, נחנכה כיכר לזכרה של האישה אביבה איטח מבנות העיר שנפטרה בטרם עת. "יזמית ואשת חברה מעוררת השראה"

כיכר אשת חיל – לכבודן של נשות אשדוד ולזכרה של אביבה איטח ז״ל

בפוסט שפרסם ראש העיר נכתב: "חנכנו אתמול בערב את כיכר ״אשת חיל״ ובמרכזה יצירת אמנות מרשימה לאות כבוד והערכה לנשות אשדוד, ולזכרה של אביבה איטח ז"ל.
הכיכר, הממוקמת בצומת הרחובות הטיילת ונורדאו, היא שיר הלל לנשות אשדוד לדורותיהן, שמהוות חלק משמעותי בבניינה ובעיצוב דמותה של העיר מראשית ימיה ועד ימינו אנו. והיא מבטאת את מחוייבותנו לשוויון מגדרי ולקידום מעמדן של נשות העיר בכל תחומי החיים.

בכיכר אנו מנציחים את זכרה של אביבה איטח ז״ל, אשת חיל, בת העיר אשדוד, יזמית ואשת חברה מעוררת השראה, שהלכה לעולמה בטרם עת לפני כשנתיים. אביבה ז״ל שימשה במשך שנים כמזכירתו של ראש העיר לשעבר, ד״ר אריה אזולאי, והיתה פעילה בולטת ומובילה בפורום נשים ובעלות עסקים באשדוד ובמועצת הנשים העירונית ותרמה רבות לנשים במעגל האלימות ובליווי עסקי ומקצועי.

הפסל, שהוקם בתרומתם הנדיבה של בני משפחתה של אביבה, הבעל דניאל והילדים אדם, רועי, עומרי ונטע, הוא ביטוי לדמותה של אישה מעוררת השראה, וסביבה מניפה של הזדמנויות לביטוי ולהגשמה.

״רַבּוֹת בָּנוֹת עָשׂוּ חָיִל וְאַתְּ עָלִית עַל כֻּלָּנָה.״ לזכרה של אביבה, לכבודן של נשות אשדוד".

צילום: odrey

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך