עטף את ראשה במגבת, עטף את גופה בשמיכות, השליכה על כר הדשא בפארק שכונתי ונמלט מהמקום

אחרי שפוענח הרצח המזעזע של מרגריטה לוי מאשדוד לפני כ-20 שנה. הבוקר כתב אישום הוגש כנגד הרוצח, אבו אל עסל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד סאמי אבו אל – עסל (51) מיפו בגין רצח ועבירות מין לאחר שביצע מעשה סדום ורצח לפני כ 20 שנה את מרגריטה לוי ז"ל.

 

מכתב האישום שהגיש עו"ד אביב דמרי עולה כי במהלך יוני 2003 הגיעה המנוחה לאילת על מנת לחפש עבודה, מספר ימים לאחר הגעתה פגש אבו אל עסל את המנוחה. במהלך המפגש ביניהם, ביצע אבו אל – עסל במנוחה שני מעשי סדום שלא בהסכמתה החופשית, חנק את המנוחה, הכה אותה בראשה, בפניה ובגפיה העליונים ודקר אותה בחזה. כתוצאה ממעשיו נפטרה המנוחה. בהמשך, עטף אבו אל עסל את ראשה של המנוחה במגבת, את גופה בשמיכות וקשר שני כבלי חשמל סביב השמיכות באופן המהדק את השמיכות סביב גופת המנוחה, השליכה על כר הדשא בפארק שכונתי ונמלט מהמקום.

 

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד דמרי כי: "מעשיו של המשיב הם מסוג המעשים האכזריים ביותר שיכול אדם בן אנוש, לבצע".

 

לאבו אל עסל יוחסו עבירות של רצח בכוונה תחילה, רצח בנסיבות מחמירות ומעשה סדום.

צילום תמונה ראשית: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך