ד"ר לסרי: "הודעת אגודת ישראל על תמיכתם בי הוציאה את להקת המקוננים והמקוננות"

אמר את הדברים בפניה אישית לתושבי העיר לאחר הודעת אגודת ישראל בתמיכה במועמדות שלו לראשות העיר אשדוד גם בבחירות הקרובות.
ד"ר יחיאל לסרי.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד, פנה היום, שישי, בפנייה אישית לתושבי העיר.

ד"ר לסרי: "תושבי אשדוד היקרים, רגע לפני שנכנסים לסופ"ש ולשבת, כמה מילים ממני אליכם. כפי שבוודאי כבר שמעתם, זכיתי שוב בתמיכת אגודת ישראל במועמדות שלי לראשות העיר אשדוד גם בבחירות הקרובות, בדיוק כמו התמיכה שזכיתי לקבל מאגודת ישראל מאז 2008, ובדיוק כפי שקיבל צבי צילקר ז"ל תמיכה מהם במשך כ-30 שנים. אני כמובן שמח על התמיכה הזו ולא מתנצל עליה, בדיוק כפי שכל מועמד ומועמדת לראשות העיר היו שמחים ורוצים תמיכה כזו.

ועכשיו לתכל'ס: מה המשמעות של התמיכה הזו מבחינת אופייה של העיר אשדוד? בשורה התחתונה, אין משמעות חדשה. ככה פשוט. מה שהיה, הוא שיהיה. שום דבר לא השתנה. אותו סטטוס קוו בעיר רבת הפנים והתרבויות שלנו, שמהווה דוגמה ומופת לחיים ביחד עבור כל אזרחי המדינה.

אבל, בתוך עמי אני חי. הודעת אגודת ישראל על תמיכתם בי הוציאה בנוהל, כמו בכל מערכות הבחירות הקודמות, את להקת המקוננים והמקוננות הנשמעים כאילו חרב עליהם עולמם, כאשר ברור לכולם שהם לא בוכים על מר גורלה של אשדוד, אלא על מר גורלם שלהם.

וכך מדוע? משום שתמיכה זו מקדמת אותי צעד גדול נוסף לקדנציה נוספת, ומרחיקה אותם צעד לאחור מהמירוץ האינסופי שלהם לראשות העיר. זה כל מה שגורם להם לצאת משיווי המשקל. לא צריך להיות חכם גדול כדי לראות את זה. שקוף.

הרי כל אלו שמקוננים ברשת היו בשלב כזה או אחר בקואליציה משותפת עם אגודת ישראל. עבדנו יחד בהרמוניה שנים על גבי שנים, לאורך כל הקדנציות. אבל המצב הזה מוצא חן בעיניהם, רק עד שמגיע זמן הבחירות. או אז, הם מתארגנים במקהלה ומקוננים כאילו לפתע נחת אסון על אשדוד וכל זאת כדי לנסות לקושש כמה קולות על קמפיין שכולו שנאת חינם.

קחו למשל את חברתי, הלן גלבר. הגברת יצאה מגדרה לקבל את תמיכת אגודת ישראל בבחירות הקודמות, תוך שהיא מציעה להם הרים וגבעות שיבחרו בה, אבל לצערה הם בחרו בציפור קטנה ביד על פני להקת ציפורים על העץ.

כעת, כשאני מביט בה בסרטון זועקת על תמיכתם כאילו נפל דבר חדש באשדוד, אני נבוך בשבילה. אחרי 15 שנים כראש עיר, אני עדיין מצליח להיות מופתע מהצביעות והציניות של פוליטיקאים קטנים. אני מודה, זה משהו שקשה לי להתרגל אליו גם אחרי כל כך הרבה זמן בפוליטיקה.

בכל בחירות ממחזרים מחדש את אותו השקר של התחרדות העיר, וכל 5 שנים תושבי אשדוד מתעוררים לבוקר חדש ומגלים שאומנם דברים משתנים בעיר, אבל רק לטובה.

החינוך בעיר אשדוד בתנופה אדירה עד כדי שהפכנו לעיר המובילה בחינוך מבין כל הערים הגדולות בישראל, התרבות באשדוד תוססת מאי פעם והפכה גם לבינלאומית, ואין עיר בישראל עם כל כך הרבה פעילויות תרבות לאורך כל השנה ובכל רחבי העיר.

הספורט באשדוד בתנופה אדירה עם אליפויות וגביעים בכל הענפים והגילאים, תושבי אשדוד נהנים מים אפשרויות העשרה, חוגים ופעילויות לנשים, גברים, ילדים, צעירים, מבוגרים וותיקים, כפי שמעט מאוד ערים בישראל יודעות להעניק. התושבים רק צריכים לרצות ולקחת.כן, אשדוד מנוהלת היטב ונמצאת בידיים טובות, מנוסות ובעיקר: אחראיות.

אני קורא לכם המתמודדים, במקום לבחור להיות להקת מקוננות, בואו תבחרו להיות בעשייה. יש תמיד מה לעשות, ליצור ולפתח למען המשך התפתחותה ושגשוגה של העיר האהובה שלנו. יחד נמשיך להצעיד את אשדוד להיות עיר מובילה, תוססת ומנצחת, בשורה הראשונה של ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך