"הילדים פותחים את המקרר ואין אוכל"

"זרמת פעם עם גדולים?" אלון דמארי מיבנה הטריד ופיתה מינית 4 צעירות בנות 15 מאשדוד

בחופש הגדול ילדים רבים מבקשים מההורים שלהם שייקחו אותם לבלות. בדרך כלל הם מתלוננים שהם "נשארים" בבית, או שהבילוי שהם הולכים אליו לא נראה להם, או אולי שהיו רוצים עוד ממנו. אבל במקרה של ד' וארבעת  ילדיה הסיפור שונה לגמרי בחופש הגדול. אבל ממש לגמרי! שם יש תלונות, אבל מסוג אחר לגמרי, תלונות שקשורות לאוכל. לרעב.

ד' מאשדוד היא כאמור אם לארבעה ילדים קטנים. ד' היא אם חד הורית. בכל תקופה בשנה קשה לה לפרנס את ארבעת ילדיה, והיא עושה מה שהיא יכולה, במסגרת האפשרויות הלא גדולות שלה, לעשות זאת. לא פעם היא לא מצליחה בגלל הבעיות הכספיות הקשות שלה, אבל היא יודעת שלפחות במסגרות שבהם הילדים נמצאים, מסגרות לימודיות רשמיות, הם מקבלים לא פעם ארוחה חמה. אבל עכשיו כאמור חופש והבעיה שלה נהייתה גדולה יותר.

מאחר ועכשיו חופש גדול, ילדיה לא נמצאים במסגרת שתדאג להם. נוצר מצב שהם לא פעם נשארים רעבים, וגם הולכים לישון רעבים. הם מבקשים מד' שתמצא עבורם פתרון לדבר הבסיסי ביותר. ד' מצידה כבר לא יודעת מה לעשות היא מנסה, אבל כאמור לא תמיד מצליחה.

בצר לה היא פנתה אל אנשי החסד, נחמן פרץ ונחמן ישי, מעמותת "נותנים מהנשמה" וביקשה את עזרתם. כך היא כתבה אל נחמן פרץ (ההודעה במקור):

"אני אמא חד הורית ל4 שזקוקה לעזרה במזון אין לי כלום בבית הכול ריק ואין לי מה לתת להם כלום. הילדים בחופש פותחים את המקרר ואין אוכל. הם כבר הרבה זמן אומרים לי שאין מה לאכול בבית. הזה אשמח לכול עזרה אפשרית בקניות בשבילם כי אני כבר לא יכולה לשמוע אותם מתלוננים לי בבקשה אני זקוקה לעזרה דחופה לילדים".

השניים שעוזרים לרבים במצבה, כמובן שנרתמו גם הפעם לעזור, והם מנסים בכל דרך אפשרית. נחמן פרץ ונחמן ישי זקוקים לתרומות עבור ד' ושכמותה. אגב לא פעם בתרומות שמתקבלות הם מחלקים בין כמה משפחות שהם מכירים, שגם אצלם הילדים לא זוכים תמיד ללכת לישון כשאכלו.

למעוניינים לעזור נחמן פרץ, נותנים מהנשמה – 053-520-1893

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך