תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 14/06/23 ועד – 20/07/23.

תחזית אסרולוגית

טלה: חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מייחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש ממה יחשבו או יגידו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך.

שור: השבוע ניצבת בפתח הזדמנות לשינוי בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף. בשבוע זה זה עליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח בעבורכם ליצירת שינוי. לאלו מכם שנמצאים בלבטים שקשורים בהשקעה כספית כזו או אחרת, מומלץ להעיז ולעשות את הצעד גם אם זה כרוך בהשקע כספית. באופן כלל: יש בשבוע זה התעסקות עם כסף, כמו  הלוואה או הפקדה, וגם: מציאת עבודה והתחברות לאפיק השקעה נכון. המבחן השבועי של בני מזל שור – להתמיד לאורך זמן.

 

תאומים: שבוע חיובי מאוד בפתח, זהו זמן טוב להתארגנות מחודשת לקראת העתיד לבוא. הצורך לשקול את צעדיכם בעיקר הכלכליים והרגשיים חזק מתמיד, עשיית בדק בית בתחומים אלו תקל עליכם ליצור את השינוי שאותו אתם מבקשים לעצמכם. באופן כללי: הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם כבר תקופה ארוכה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא, או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות.

 

סרטן: שבוע מאתגר בפתח. המהות: התמודדות אל מול כעסים וקשיים. באופן כללי: קיבעון מחשבתי והיצמדות עיקשת לכעס מעכבת אתכם, רחמים עצמיים יוצרים משבר. בשבוע הקרב, בני מזל סרטן נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל סרטן מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם.

 

אריה: השבוע הקרוב מציב אתגרים רבים בפני האריות. המהות של השבוע מדברת על ישיבה על הגדר רגל פה רגל שם. זהו שבוע של המתנה וציפייה. באופן כללי: נושא או עשייה בה אתם עסוקים, מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות.

בתולה: שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להתחבר אל הרופא הפנימי שקיים בתוככם. כדי לעשות זאת יהיה עליכם לעשות שימוש מועיל בידע כזה או אחר, שצברתם עד כה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להתרפא מהפחדים והחששות שמעכבים אתכם מלקבל את השינוי לו אתם זכאים. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו: ריפוי וגמילה מהרגלים רעים, והימנעות מחשיבה שלילית שעלולה לסבך אתכם.

מאזניים: בני מזל מאזניים (ובעיקר הנשים שבכן) מקבלים הזדמנות מחודשת לייצב את עצמם, הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית. מהלכים שהתרחשו בחייכם לאחרונה גורמים להשקפת עולמכם להשתנות ולדברים רבים בחייכם להראות אחרת. תהליך זה ייצור בלבכם מחויבות שעד עתה בחרתם להתעלם ממנה. השבוע יהיה שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים בחיזוק היסודות עליהם בנויים חייכם, הן בעבודה והן בדברים שקשורים בצמיחה אישית, בית ומשפחה. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם לפעול בצורה משכנעת והדבר יוביל לפתרון בעיות ולביסוס מעמדכם.

 

עקרב: שבוע חיובי בפתח. מתח שהסתיים, מחלוקת שנפתרה או דילמה שהגיעה לידי פתרון יוצרים אווירה נעימה יותר. לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם ההשקעה בסופו של דבר, משתלמת! ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות, אשר יעידו כי אתם שולטים בחומר הנלמד. כמו כן זהו שבוע מבורך לגשת למבחני נהיגה, ראיונות עבודה והגשת מכרזים.

 

קשת: השבוע "הזמן קצר והמלאכה מרובה..", צורך בהתלהבות, צורך בהפגנת יוזמה שמקורה באמונה, בנחישות ובידיעה שאתם מסוגלים ויש לכם את כל מה שצריך כדי להגשים את עצמכם. שבוע חיובי ניצב בפתח. עכשיו הזמן לקדם רעיונות לכלל ביצוע ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה, ולשפר את מצבכם המקצועי והתעסוקתי.

 

גדי: צורך לחדש מתוך מחשבה על עתיד טוב יותר גורם לרבים מכם למחשבות רבות שקשורות גם לעתידכם המקצועי, וגם על הדרך שבה עליכם לנהוג בתקופה מיוחדת שכזו. באופן כללי: זהו שבוע חיובי מלא במחשבות ובתוכניות לגבי העתיד הקרוב והרחוק. בבית: חוסר יכולת לאזן בין הרגש לבין ההגיון עשוי להוביל למצבים של חיכוך וחוסר הסכמה. במקרים שכאלה, מומלץ בחום לנסות ולפעול דווקא במתינות ולא באגרסיביות. זכרו! שמקורו של האושר, הוא בהרמוניה הפנימית שבין הראש והרגש.

 

דלי: היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות ועל החיים בכללי. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה, הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים.

דגים: תקופת בין המצרים זו תקופה של מחלוקת והיא רצופה באנרגיות קשות ומזמנת לכולנו אירועים נפיצים שבמידה ולא נתנהל בהם בזהירות, באיטיות וחוכמה נשלם מחיר כואב. השבוע מוצא רבים מכם מתמודדים מול מצבים שכאלו, סבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. באופן כללי: פחד כזה או אחר, יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות. אצל חלקכם, יש פגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי. פגיעה זו, גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך