פול דילייני חתם במכבי אשדוד

מדבור בהחתמה איכותית מאוד. דילייני שיחק בכמה קבוצות בישראל בליגת העל, נהריה, חולון, ב"ש, ראשל"צ ועוד.
פול דילייני. צילום: באדיבות מנהלת הליגה הלאומית ומנהלת ליגת העל בכדורסל.
הגארד המצוין והמנוסה בן ה- 36 (188 ס"מ) שהעפיל עם הפועל כפר קאסם לליגה הלאומית בעונה החולפת מצטרף לסגל של המאמן אורי קוקיה בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד.
דילייני עבר במגוון קבוצות בישראל והחל את המסע שלו בארץ הקודש בליגת העל, שם שיחק בנהריה, חולון, ב"ש, ראשל"צ ועוד. בשנת 2020 הגארד קיבל אזרחות ישראלית ועבר לשחק בליגה הלאומית במדי אליצור אשקלון ומכבי עירוני ר"ג. בעונה האחרונה הוא היה כאמור המצטיין בעליית כפר קאסם ללאומית לאחר שזכתה באליפות הליגה הארצית.
נתי כהן המנהל המקצועי של מכבי אשדוד אמר: "אנחנו שמחים שפול בחר להצטרף אלינו, רצינו אותו מתחילת הקיץ והיום זה קרה, פול יביא לנו מהיכולות המגוונות שלו, מהניסיון והקשיחות שיעזרו לנו בעונה הקרובה. אני קורא לקהל שלנו להגיע בהמוניו לעודד, לתמוך ולהנות מהקבוצה. אנחנו מצפים לתחילת העונה ומאחלים לפול בהצלחה וברוך הבא למכבי אשדוד".
אורי קוקיה מאמן הקבוצה אמר על ההחתמה: "אנחנו שמחים מאוד שפול מצטרף לספורטאי מכבי אשדוד. מגיע קרדיט גדול לנתי כהן המנהל המקצועי ולניסים דוק, רונן הראל ויאיר זוהר על ההתגייסות והמאמץ להביא את פול לאשדוד. אני מקווה שפול יעזור לנו להגשים את המטרות שלנו עם הניסיון הרב שלו".
פול דילייני מצטרף ליבגני חולודוב, עידן רג'ואן, אלון ספיר, עומר אל על, אליאב אוחנון, חן אחרק וגלעד מלניק שהצטרפו גם הם לקבוצה יחד עם הקפטן אוהד ברנט ויונתן אברמסון שחתמו לעונה נוספת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך