מערכת הבחירות

הושחתו שלטי הבחירות של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי

אירוע שחוזר על עצמו בשלושת השבועות האחרונים. אנשי המטה של ראש העיר יגישו תלונה רשמית במשטרה.

כבר שלושה שבועות שעבריינים אלמונים משחיתים את שלטי הבחירות של ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. הם חותכים את פניו באמצעות סכין יפנית, "עוקרים" את עיניו, ומרססים את השלטים עד כדי הוצאתם מכלל שימוש.

במטה של ראש העיר מדווחים כי המשחיתים יוצאים לפעילות בשעות המאוחרות של הלילה. אתמול, הם יצאו בשעה 03:32 לפנות בוקר מרחוב השייטים בעיר, ירדו לכיוון רחוב רוגוזין ומשם פנו לכיוון משה דיין.

הם ריססו שני שלטים גדולים בצבעים שחור ואדום והשחיתו את פניו של ראש העיר; לאחר מכן, הם המשיכו לכיוון כיכר המפרשיות, שם ריססו וחתכו באמצעות סכין את פניו של ד"ר לסרי. מאחד מהשלטים הם חתכו את ראשו, מהצוואר, והותירו את שאר השלט שלם. ממש "ערפו" את ראשו. אנשי המטה של ראש העיר הוסיפו כי יגישו תלונה רשמית במשטרה כדי להפסיק את התופעה המכוערת והמסוכנת הזו.

עוד מסרו מהמטה של ד"ר יחיאל לסרי: "שום מערכת בחירות לא צריכה לרדת לרמה כל כך נמוכה. השחתת השלטים היא סימן לבאות ולפגיעה בבני אדם". "אנחנו נדהמים מכמות השנאה המופצת בעיר על ידי אותם גורמים. גם בבחירות קודמות נתקלנו בתופעה המכוערת של השחתת שלטים, אבל היא לא הגיעה לכדי מראות הדומים עקירת עיניים ועריפת ראשים. נראה שיש מי ששכחו שביום שאחרי הבחירות כולנו נצטרך לעבוד יחד, באחריות, למען תושבי אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך