כשיוצא "האח הגדול" אלון חובל הפתיע את מלר"ד ילדים בבית החולים אסותא

ד"ר הגר גור סופרמן מנהלת המלר"ד: "גלגלים קטנים, שמחה ענקית. בזכות המשחקים החדשים, ילד שמגיע כאוב ומפוחד מעלה על פניו חיוך ענקי".

כאשר צורך פוגש רצון. ביום חמישי האחרון, הגיע אלון חובל יוצא "האח הגדול" למלר"ד ילדים בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד עם תרומה מקסימה- בימבות למשחקייה והרבה רצון לעזור.

לפני כשבוע, אלון חובל, יוצא בית האח הגדול, פנה למחלקת מיון ילדים בבית החולים וביקש לתרום למחלקה. הוא התעניין בצרכים של הילדים במחלקה ובדרכים בהן אפשר לשפר את משך שהותם במלר"ד.
ביום חמישי אלון הגיע עם 3 בימבות כתרומה למלר"ד ילדים ועם הרבה רצון להמשיך ולתרום.

"כאשר אלון הגיע עם התרומה הוא כמעט מייד שאל האם אנחנו צריכים דברים נוספים למחלקה. הוא הפציר שנפנה אליו בכל צורך שעולה במלר"ד." מספרת מורן ביטון, מזכירת מלר"ד ילדים בבית החולים.

"אלון הגיע אלינו עם חיוך גדול ורצון עז לעזור למטופלים" מספרת ד"ר הגר גור סופרמן, מנהלת מלר"ד ילדים. "גלגלים קטנים, שמחה ענקית. בזכות המשחקים החדשים, ילד שמגיע כאוב ומפוחד מעלה על פניו חיוך ענקי".

קרדיט תמונה ראשית: דוברות אסותא

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך