יו"ר ההסתדרות בקריאה לראש הממשלה: "עצור את הכאוס"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד לראש הממשלה: "לאן אתה לוקח את מדינת ישראל?"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד התייחס לטלטלה ואמר כי הוא יפעיל את כוחה של ההסתדרות כשיחליט שצריך להכריע. "להשבית את המשק זה לא משחק ילדים", אמר בכנס ראשי ועדים בתל אביב. "הם יריבו בכנסת, מפוצצים שיחות בבית הנשיא  – ומי שעומד באמצע זה עם ישראל וגם אנחנו, ההסתדרות"

"אני קורא לראש הממשלה: הכדור בידך. לאן אתה לוקח את מדינת ישראל? מה המורשת שתשאיר אחריך? תעצור את הכאוס המטורף שיש בחברה הישראלית וכמה שיותר מהר", כך אמר לפני זמן קצר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, בכנס ראשי ועדים במרחב תל אביב-יפו בפנייה לראש הממשלה בנימין נתניהו בצל המחאה.

"אל תיתן לקיצוניים מכל הצדדים להשתלט לנו על החיים", המשיך יו"ר ההסתדרות. "הקו האדום שלי, שעמדנו בו בחודש מרץ האחרון, הוא הוועדה לבחירת שופטים. ובזה הצלחנו. אני בודק יום-יום עם הצוות שלי את המצב. מתי ההסתדרות תפעיל את כוחה? כשאני אחליט שצריך להכריע. אם מישהו חושב שבכל שני וחמישי אני אשבית את המשק כי מישהו מצביע בקריאה ראשונה בכנסת – הוא לא יודע מהי ההסתדרות. להשבית משק זה לא משחק ילדים. אתה סוגר שדה תעופה בתקופה כזאת, כשאנשים חסכו שקל לשקל כדי לנסוע ליוון".

עוד ציין יו"ר ההסתדרות כי אנו מצויים כעת בתקופה מורכבת בהיסטוריה של עם ישראל. "בארבע וחצי השנים שאני בתפקיד, אין יום אחד של שקט. הסתיימה הקורונה, יש מלחמה, מבצע צבאי, חמש מערכות בחירות, יוקר המחייה ועכשיו המהפכה המשפטית – שלא הייתה צריכה להגיע למצב הזה. ואנחנו העובדים, באמצע. הם יריבו בכנסת, מפוצצים שיחות בבית הנשיא  – ומי שעומד באמצע זה עם ישראל וגם אנחנו, ההסתדרות", אמר יו"ר ההסתדרות.

 

קרדיט תמונה ראשית: דוברות ההסתדרות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך