"מגרש אור"

פרויקט ומציע לבני נוער להשתלב בשלל פעילויות ספורטיביות בשעות אחר הצהריים, בחינם. ראש העיר: "אתמול, זכיתי לבעוט את בעיטת הפתיחה של גמר טורניר הקט רגל של התוכנית, ולהכיר את הילדים המקסימים".
ראש העיר והילדים.

מזה 13 שנה, פרויקט "מגרש אור" מפנה את הזרקור לילדים ולבני הנוער באשדוד, ומציע להם להשתלב בשלל פעילויות ספורטיביות בשעות אחר הצהריים, בחינם.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התייחס לפרויקט המבורך: "אתמול, זכיתי לבעוט את בעיטת הפתיחה של גמר טורניר הקט רגל של התוכנית, ולהכיר את הילדים המקסימים".

בטורניר השתתפו 6 קבוצות, מתוכם כ-100 ילדים ובני נוער, מהמגזר החרדי, מהקהילה האתיופית ומחבר העמים. את הקבוצות הדריכו מדריכי נוער מקצועיים, שמהווים עבורם דמות חינוכית, אחראית וכבוגר משמעותי המשמש לבני הנוער דוגמה.

ד"ר לסרי: "אני רוצה להודות לעמותת "מהות", בהנהלת סימונה מורלי, לרשות הספורט, בראשותו של המנכ"ל, יורם אסרף, ולמנהל התוכנית נדב אלחרר, על הפעלת היוזמה החשובה הזו. ברכותיי על סיומו של עוד טורניר מוצלח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך