מה עשה העסקן החרדי בביתה של מועמדת לראשות העיר הלן גלבר בשעת לילה

מאיר אבוביץ מגיב: "עו"ד גלבר מייצגת משפטית אותי ואת משפחתי בעניניים פרטיים".

מיני סערה התחוללה אמש אחרי שהעיתונאי החרדי ישראל כהן חשף תיעוד בטוויטר ובו נכתב: "בזמן שהמועמדת לראשות עיריית אשדוד הלן גלבר, מריצה קמפיין אנטי חרדי בניסיון למשוך את הציבור החילוני, תועד הערב יועץ חרדי מוכר יוצא מביתה. מעניין מה יגידו על זה תומכיה החילוניים".

הציוץ הנ"ל אכן עשה רעש תקשורתי בקרב הציבור החרדי מה שגרם לאדם שניצפה בסרטון, מאיר אבוביץ, להשתיק את הנושא בטענה שהלן גלבר מייצגת אותו ואת משפחתו משפטית בעניניים פרטיים וכי המצלם כנראה מחפש לעשות צילומי פפראצי.

ממאיר אבוביץ נמסר בתגובה לסרטון:
"איני מייצג אף אחד ואין לי סמכות לנהל מו"מ מטעם שום גורם. כמו"כ אני איש אגודת ישראל בראשות הרב וינגרטן וכפוף אך ורק להחלטתם. עו"ד גלבר מייצגת משפטית אותי ואת משפחתי בעניניים פרטיים. ראיתי בשעת מעשה את המצלם אורב מתחת לביתה של גלבר ומחפש תעסוקה. המצלם מוכר לי ולכל העיר. אני מקווה בשבילו שיש לו עוד תעסוקה חוץ מאשר לארוב למי שנכנס ויוצא מביתה של גלבר. כנראה שצילומי פפרצי משעממים זה גם הוא. "פאפרצי זה אני".

עוד אומר אבוביץ לאשדוד אונליין: "חשוב לי לציין כי אני בקשר עם עו"ד גלבר כבר 15 שנה, והייתי עוד בקשר וידידות אמיצה עם צבי צילקר ז"ל שאבדל לחיים טובים.
הצמרת הפוליטית בעיר מכירה זה למעלה מעשור את הידידות ביני ובין עו"ד גלבר, כך שהם האחרונים להתרגש מתמונה כזאת. צבי צילקר ז"ל תמך כלכלית באופן אישי בעמותה שמחזיקה את הספרייה החרדית היחידה בעיר, וכך גם משפחתו עד עצם היום הזה. בנוסף אני גם נפגש בביתה של הלן לעיתים תכופות מאוד כבר שנים רבות. שום דבר לא חדש. אפשר להתקדם הלאה".

 

צילום ראשי: צילום מסך מתוך הטוויטר של ישראל כהן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך