"אני רובוט" סגנון אסותא אשדוד

באוקטובר 2021 הביאו בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד רובוט לניתוחי החלפת ברך. בימים אלה הצטרף לרובוט "אח חדש", המשמש לניתוחי החלפת מפרק הירך. פרופ׳ מיכאל דרקסלר, מנהל המחלקה האורתופדית והמערך להחלפות מפרקים: " החיתוכים בניתוח נעשים באופן מדויק ללא פגיעה ברקמות רכות ועדינות ומאפשר איזון של המפרק למצבו הטבעי".
מזל טוב". הרובוט החדש.

העתיד כבר כאן. זה משפט שאנחנו שמענו לא פעם. אבל בשבוע שעבר בבית החולים אסותא אשדוד, עשו עוד צעד לכיוון הזה. בבית החולים "נולד" במזל טוב…עוד רובוט…ממש כך, עוד רובוט. מיד תיבנו מי "הנולד" ולמה "עוד" רובוט…

אז החל מהשבוע כאמור יש חדש ברפואה הציבורית- ניתוח רובוטי להחלפת מפרק ירך בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, ללא צורך בביטוח פרטי, רק בטופס 17, לחברי כל קופות החולים.

באוקטובר 2021 הביאו בבית החולים לשירות הטיפולים הציבוריים, רובוט לניתוחי החלפת ברך. בימים אלה הצטרף לרובוט אח חדש, המשמש לניתוחי החלפת מפרק הירך. ניתוח באמצעות רובוט מאפשר תוצאות מדויקות יותר, צמצום סיבוכים שלאחר הניתוח ומשם גם החלמה מהירה יותר.

"הרובוט הוא כמו GPS משוכלל המאפשר לי להתמצא במרחב של המפרק בצורה הרבה יותר מדויקת. בנוסף לזה, בניתוח יש שימוש בזרוע רובוטית המאפשרת חיתוכים ואיזונים של העצם והרקמות בצורה מדויקת ואנטומית" מספר פרופ׳ מיכאל דרקסלר, מנהל המחלקה האורתופדית והמערך להחלפות מפרקים, אשר ביצע את הניתוח הבכורה של הרובוט לפני מספר ימים.

והוא יודע על מה הוא מדבר. מעבר לתפקידו של פרופסור מיכאל דרקסלר כמנהל המחלקה האורתופדית והמערך להחלפות מפרקים בבית החולים “אסותא” אשדוד, הוא גם פרופסור חבר קליני בחוג לאורתופדיה באוניברסיטת בן גוריון.

מסתבר שיש לניתוח באמצעות רובוט יתרון אחד מאוד משמעותי. הניתוח הרובוטי מנטרל סיבוכים נפוצים. למשל בניתוח רובוטי ניתן לוודא שאורך הרגליים יהיה שווה לאחר הניתוח. המשמעות, חיים נוחים יותר למי שעובר את הניתוח.

פגיעות אורתופדיות הן נפוצות ביותר, ועלולות להיות כרוכות בכאבים עזים ולהוביל למגבלות קשות. הרפואה המודרנית מציעה לפגיעות אלו שלל טיפולים שביכולתם לסייע בשיקום ולשפר באופן משמעותי את רמת התפקוד ואת איכות החיים. המחלקה האורתופדית בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד פועלת על מנת להעניק למטופליה את המענה הרפואי החדשני ביותר, כדי לקדם את בריאותם ולתרום לתהליך השיקום ולהשיג תוצאות חיוביות ככל האפשר.

פרופ׳ מיכאל דרקסלר ממשיך: "במחלקה אנחנו מתכננים את הניתוח במודל תלת מימד באמצעות צילום סיטי. במהלך הניתוח הרובוט שומר שהזרוע הרובוטית שמפעיל המנתח תישאר במסלול המודל מבלי לסטות ממנו. לכן החיתוכים בניתוח נעשים באופן מדויק ללא פגיעה ברקמות רכות ועדינות ומאפשר איזון של המפרק למצבו הטבעי".

לקביעת תור לניתוח רובוטי התקשרו– 053-5522460

ניתן להשאיר פנייה במיילnatalikr@assuta.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך