חושבים התקפה

במ.ס אשדוד ממשיכים לחפש בעיקר שחקנים בחלק הקדמי של הקבוצה. עד המחנה ב-18.7, יש זמן למצוא אחד כזה, או אפילו להביא לשם נבחנים. הגנאי מיזאק אפרייה, נחת בארץ למבחנים. הקבוצה מתאמנת עם מספר שחקנים צעירים ומשואלים, שחלקם יושאלו לקבוצות אחרות. וגם מקור לגאווה - גיל כהן שחקנה של הקבוצה מצטיין ביורו עד גיל 23 עם הנבחרת, בה הוא משמש כקפטן ואף כבש פנדל בניצחון על גיאורגיה שהעלה את הנבחרת לחצי הגמר.
אלי לוי. (צילום: משה סידי)

התקפה. זה מה שחושב כל היום מאמן מ.ס אשדוד, אלי לוי, שהתחיל כבר את השבוע השני שלו לאימונים. לוי מבין שהוא צריך השנה לתת פתרון בחלק הקדמי של הקבוצה, חלק שבשנים האחרונות היה בעייתי, בוודאי מאז הקבוצה הגיעה לאירופה. נראה שהוא יוותר על אבנעזר ממאטה, ויחפש תחליף, כנראה זר, לעמדה. אולי אפילו שניים בעמדה הזו. לוי ואשדוד מחפשים גם שחקן כנף שיוסיף לקבוצה בחלק הקדמי. המטרה היא לצאת למחנה עם השניים האלה, אבל אם לא, ייבחנו שם. חלוץ אחד כבר נבחן. המדובר הגנאי מיזאק אפרייה, שנחת בארץ, לאחר שהיה אמור להגיע לפני מספר ימים, ולא עשה זאת בגלל עיכובים בדרך לארץ

כרגע מתאמנים בקבוצה כ-27 שחקנים, חלק מהם לא יישאר בקבוצה המדובר בשחקנים מוכשרים מאוד, אבל חלקם עלה מהנוער או חזר המשאלה, וכרגע נראה שהם יושאלו. המדובר בדור העתיד של הקבוצה, ולכן ההשאלה היא לצבור דקות משחק ולחזור. ההחלטה תתקבל בסמיכות ליציאה למחנה האימונים ב-18.7. יתכן כבר במהלך השבוע הקרוב.

אימוני טרם העונה.

בקבוצה יש אכזבה מההחלטה של ריקן ללכת על הפועל פ"ת ולא על מ.ס אשדוד שחיכתה לו. גורם בקבוצה אמר כבר בעבר שמי שלא רוצה להגיע, שלא יגיע. בקבוצה רצו את ריקן כמישהו שיכול לעזור גם מניסיונו. ההחלטה הזו פותחת פתח לשלומי אזולאי ומיכאל אוחנה.

ויש עניין אחר, לא פחות חשוב שמסב הרבה גאווה למ.ס אשדוד, וגם לעיר אשדוד. הנבחרת הצעירה של ישראל עלתה לחצי גמר היורו ועשתה היסטוריה. קפטן הנבחרת הוא גיל כהן שחקנה של מ.ס אשדוד, שהצטיין בניצחון בפנדלים על גיאורגיה (3:4) ואף כבש פנדל, שהתפנה לראיון  ל"אשדוד אונליין". אגב בנבחרת משחקים גם רוי רביבו ודור תורג'מן שמייצגים גם את את העיר אשדוד.

קודם כל מברוק גיל

"תודה רבה"

האמנתם שאפשר לעשות את זה, ולעלות עד לחצי הגמר?

"האמנו מההתחלה שאנחנו יכולים לעשות את זה, גם אחרי ההפסד לאנגליה. אנחנו מסתכלים על עצמנו ואני שמח שבסופו של דבר עשינו את זה. . מעריכים את התמיכה בבית ושמחים שאנחנו מצליחים לשמח מדינה שלמה. מקווים להמשיך לעשות את זה".".

מה מייחד אתכם?

"מה שמייחד אותנו זה שאנחנו מלוכדים ותומכים אחד למען השני. משחיקם למען המדינה והסמל".

. מעריכים את התמיכה בבית ושמחים שאנחנו מצליחים לשמח מדינה שלמה. מקווים להמשיך לעשות את זה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך