פנצ'ריית רבנו 148

למי זה לא קרה? אנחנו באמצע כביש מהיר ופתאום הגלגל מתחיל לעשות רעשים מדאיגים. אנחנו עוצרים בצד, מפעילים אורות מהבהבים, לובשים את הוסט הזוהר ויוצאים לבדוק מה קרה והנה הקדוש ברוך הוא דאג לנו לפנצ'ר. הכל לטובה את זה אנחנו יודעים. אולי הוא הציל אותנו מתאונה בהמשך הדרך חס ושלום. אבל תיאוריות לחוד ומציאות לחוד. כי במציאות אנחנו תקועים באמצע כביש מהיר עם גלגל תקור. אז מה אפשר לעשות?
לפנצ'ריית רבנו 148 יש את הפתרון. "תתקשרו אלינו ונבוא לחלץ אתכם" אם זה מהדיונות, מכביש מהיר או מאחד הרחובות הצדדיים והשקטים יותר של אשדוד פנצ'ריית רבנו 148 יגיעו להוציא אתכם מהבוץ וכמובן לטפל לכם בפנצ'ר במהירות האפשרית. 

הפנצ'רייה נמצאת בצומת הנמל, דרך תל מור 1 שם הם יודעים לספק שירות מקצועי וחייכני ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. "אנחנו מתמחים בהחלפת צמיגים לאוטובוסים, רכבי משא, רכבי צמ"ה ורכבים פרטיים. אנחנו מחזיקים במקום מלאי של צמיגים מכל החברות ובכל המידות. אנחנו גם עובדים עם צה"ל". מספר תמיר אטיאס הבעלים. ואם כל זה לא מספיק לכם, אנשי המקצוע שעובדים בפנצ'רייה בעלי ותק של עשור בתחום הצמיגים וכל אחד מהם מחזיק בתעודת מוסכניק מורשה. "אנחנו מעניקים שירות עם איכות, והמחויבות שלנו בתור עסק היא הגבוהה ביותר". אומר תמיר.
אז אם נתקעתם בלי גלגל רזרבי, נתקעתם בדרכים, אתם צריכים טיפול בפנצ'ר? חייגו לפנצ'ריית רבנו ותקבלו את השירות הכי חייכני, אדיב, ומקצועי שיש היום בשוק.

צומת הנמל, דרך תל מור 1
שעות פתיחה ימים א'-ה' 06:00-18:00
יום ו' 06:00 עד שלוש שעות לפני כניסת שבת
054-6191399

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך