ההחלטה התקבלה

מפלגת הליכוד בהחלטה: ד"ר יחיאל לסרי מועמד לראשות העיר אשדוד

מקרב אותו לקדנציה נוספת? הערב הוועדה המונציפלית של הליכוד קבעה פה אחד: "לסרי המועמד שלנו לראשות העיר אשדוד
תומך בספורט. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

לאחר גל של שמועות ואי ודאות לגבי תמיכת מפלגת השלטון החזקה בנוגע לגבי מועמד כזה או אחר בעיר, הערב נפלה ההחלטה, יחיאל לסרי – ראש העיר אשדוד יקבל את תמיכת המפלגה.

 

הפוסט שפרסם ראש העיר לאחר קבלת ההחלטה  נכתב: "ממשיכים בשיתוף הפעולה עם הליכוד"

"אני שמח על הודעת הליכוד כי יתמכו בי לקדנציה נוספת בהתמודדות על ראשות העיר אשדוד גם בבחירות המוניצפאליות הקרובות. הליכוד ואנוכי משתפים פעולה כמעט 15 שנה לטובת תושבות ותושבי העיר ואין ספק כי התוצאות באות לידי ביטוי בשטח, יום יום, שעה שעה, בהתפתחותה ושגשוגה של העיר.

ברצוני להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר האנרגיה ישראל כ"ץ, שר המשפטים יריב לוין, שר התיירות חיים כץ ולחבר הכנסת דוד ביטן, על תמיכתם הרחבה בי ובסיעתי.

תודה גדולה גם ליו"ר הוועדה המוניציפאלית בליכוד וראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, לחברי הוועדה, ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג' וחברת הכנסת לשעבר אוסנת מארק, למנכ"ל תנועת הליכוד צורי סיסו, ולמזכיר הוועדה דוד שרן.

אני מאחל לנו עוד שנים רבות של עשייה לטובת המשך תנופת הפיתוח האדירה של העיר. אמשיך לשמור על אשדוד בשורה הראשונה של ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך