ההפגנות בדרך?

חוק גיוס תלמידי הישיבות פקע. ההפגנות הסוערות יחזרו לעיר?

תלמיד בישיבת גרודנה לאשדוד אונליין: "במקרה ויגיעו לגייס נחסום את כל אשדוד וכל ציר אפשרי בארץ"
לידיעת הנהגים: שיבושי תנועה בסמוך לאשדוד בגלל הפגנות חרדים

חוק גיוס תלמידי הישיבות פקע הבוקר ואיתו שאלות רבות. האם באמת המדינה תאכוף את חובת הגיוס לכל מי שעד כה הוגדר "כתורתו אומנותו"?! או שמא הבועה הקואליציונית בה יושבים חרדים וחילונים כאחד לא תתן לצעד הזה לקרות כשהחשש הגדול הוא פירוק הקואליציה.

 

מהיום (ראשון) ההסדר המאפשר לתלמידי הישיבות החרדיות להשתחרר משירות בצה”ל בטל, והמדינה מחוייבת לגייס גם אותם. הממשלה הנחתה את צה”ל שלא לאכוף את חובת הגיוס על תלמידי הישיבה, מבלי שהוצג כל מתווה חדש.

 

בשיחה לאשדוד אונליין מגיב בחור מישיבת גרודנה (המשוייכת לפלג הירושלמי) בנושא: "הקו אצלנו בישיבה זה מראש לא ללכת להתייצב, כבר עשרות שנים שהייתה פה מלחמת קודש בנושא הזה. היום שזה קורה תחת חסותה של ממשלת ימין 'להגדרתם' שבה נמצאים חברי כנסת חרדים לא צריך לקחת את זה רחוק ולא תהיה אכיפה כי כולם יודעים מה תהיה התוצאה. הכיסא שלהם חשוב יותר מצה"ל והבחורי ישיבות".

 

עדיין, במקרה ויגיעו לגייס, זה יעבור בשקט?

"לא יעבור בשקט. במקרה ויגיעו לגייס, נחסום את כל אשדוד וכל ציר אפשרי בארץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך