מנכ"ל הכנסת לשעבר מאשדוד שוקל להתמודד למועצת העיר

המהלך של מנכ״ל הכנסת לשעבר אלברט סחרוביץ, הוא ללא ספק צעד שעלול לטרוף את הקלפים, ולשנות את המאזן במיוחד בקרב נציגי יוצאי ברית המועצות לשעבר היות ואלברט בין היתר יליד אוקראינה

אחרי שנים רבות של ניסיון במגזר הציבורי ובזירה הפוליטית, מנכ״ל הכנסת לשעבר אלברט סחרוביץ שוקל להיכנס לזירה הפוליטית המקומית ולהתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר אשדוד.

סחרוביץ׳ תושב אשדוד, אב לשלושה, בעל תואר שני מאוניברסיטת תל אביב שימש בעברו כמנכ״ל הכנסת ומילא שורה של תפקידים במגזר הציבורי בהם זכה להערכה רבה. השאיפה של אלברט להביא את הניסיון והמומחיות שצבר בתפקידיו הקודמים למען תושבי אשדוד. מדובר בשחקן חדש בזירה המקומית המביא איתו ניסיון מקצועי, מומחיות וכישורים שיכולים לתרום רבות לשיפור איכות תושבי העיר. אדם בעל קשרים רבים שיכול לפעול לקידום העיר והבטחת עתיד טוב יותר לתושביה.

זהו צעד מפתיע שעלול לטרוף את הקלפים, ולשנות את המאזן במיוחד בקרב נציגי יוצאי ברית המועצות לשעבר היות ואלברט בין היתר יליד אוקראינה.
כרגע, סחרוביץ׳, שהינו סמל לאדם שהצליח לשבור את תקרת הזכוכית, מצליח ללכד סביבו תמיכה מקשת רחבה של הקהילות השונות בעיר, ביניהן קהילת דוברי הרוסית והקהילה הגיאורגית בעיר. בימים הקרובים ייערכו מספר סקרים לגבי הרכב הרשימה, שצפויה לכלול בתוכה מספר רב של נשים.

ללא ספק ההתמודדות של סחרוביץ׳ מביאה איתה שחקן חדש ורענן היות ומדובר באדם עם ניסיון וידע רב בזירה הפוליטית ברמה הלאומית.

 

צילומים: לשכת העיתונות הממשלתית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך