"איזה אושר היה על הפנים שלהם"

שמעון בן שמעון, מנהל גמ"ח חסדי מאור מאיר ע"ש מאור מאיר ז"ל בן שמעון. הגמ"ח יצא במבצע חלוקת מכנסיים קצרים חדשים ומותגים כדי לשמח את הילדים בעלי הצרכים המיוחדים באחד מבתי הספר באשדוד.

"הקיץ כבר פה ואין כמו לפנק ולגוון, אז היום החלטנו לשמח את התלמידים כי בגמ"ח חסדי מאור מאיר מאירים גם שהשמש זורחת" כך אמר שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח, שנקרא על שם בנו, מאור מאיר ז"ל. הגמ"ח יצא השבוע במבצע לחלוקת מכנסיים קצרים לקיץ לילדים עם צרכים מיוחדים, באחד מבתי הספר באשדוד.

שמעון בן שמעון בעת החלוקה.

 שמעון בן שמעון: "כמו כל שנה גמ"ח חסדי מאור מאיר יוצאים ב"מבצעי קיץ" מפנקים לילדים בעלי הצרכים המיוחדים. בשבוע שעבר חילקנו ערכות חוף לקיץ בגני החינוך המיוחד, והשבוע יצאנו לשמח  במגוון רחב של "שורטים" לקיץ החם. כמו בכל פעם הילדים המלאכים האלו שמחים ומאושרים לראות את צוות הגמ"ח, כי הם תמיד יודעים שאנחנו באים לפנק אותם. איזו שמחה איזה אושר היה על הפנים שלהם. כל אחד בחר מכנס עם הצבע האהוב עליו. זו הייתה פשוט חגיגה. בהזדמנות זו אנו צוות גמ"ח חסדי מאור מאיר מודים מעומק הלב לכל התורמים והמסייעים בידנו".

אגב גמ"ח מאור מאיר מכין עוד הפתעות רבות לקיץ הקרוב כדי לשמח את הילדים ואת תושבי אשדוד, אז תתכוננו …

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך