"אני מאמין שעוד אחזור בעתיד"

משה אוחיון, מי שהיה עוזר המאמן בקבוצה ב-5 העונות האחרונות במ.ס אשדוד, יוצא לדרך חדשה. אוחיון: "זה תמיד היה ותמיד יהיה הבית שלי".

זו הייתה תקופה מדהימה כשחקן וכעוזר מאמן" אמר משה אוחיון, עוזר מאמן מ.ס אשדוד  שעזב רשמית את המועדון והוסיף: "אני מרגיש שזה הזמן שלי להתאוורר מחוץ למועדון ולחפש אתגר חדש, אבל אני מאמין שעוד אחזור בעתיד – זה תמיד היה ותמיד יהיה הבית שלי".

לסיום אוחיון אמר: "אני מודה לכולם על כל השנים במועדון. תודה לג'קי בן זקן ונוני אלמוזנינו, לחברים לקבוצה, לצוות הנפלא, למאמנים ששיחקתי תחתם, לצוות הרפואי, לאפסנאים היקרים וכמובן לאוהדים שתמיד תמכו והראו לי המון אהבה. מאחל לכולם הצלחה רבה בהמשך הדרך".

מהמועדון נמסר :"בהצלחה אוחיון! אתה סמל אשדודי ומודל לחיקוי, אין מילים שיוכלו לתאר את תרומתך האדירה למועדון לאורך השנים. תודה על הכל ובהצלחה – אין לנו ספק שעוד ניפגש בעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך