למה אנחנו כל כך אוהבים יוגה?

אם אתם לא גורו מדיטציה או ילדיהם של הבודהה, סביר להניח כי המתחים תוקפים אותכם מדי יום. בן זוג שאיחר לפגישה, מחשב איטי בעבודה, או אפילו חלב לקפה שבדיוק נגמר - צרות קלות בלתי מורגשות נוטות להתמקם על הגוף בעזרת טריגרים. מה אנחנו יכולים לומר על בעיות חמורות יותר - כמו החבר שעזב, אובדן עבודה או חלילה מוות של קרוב משפחה. תגובת ההגנה של המוח מתעלמת בהתמדה מרגשות שליליים, והגוף מגיב עם מחלות. אז שיעורי יוגה עוזרים לנו להגיע את הנפש, הגוף והנשמה. בעזרת היוגה תוכלו לזהות בעיות, לשחרר אותן והביא את כל היבטי החיים לאיזון
תמונה: FREEPIK

מה זה יוגה?

ישנם מיליון סוגים של יוגה, אבל אנחנו נדבר על מספר סוגי יוגה עיקריים עבורם ניתן למצוא מאמן כושר אישי :

Fly- יוגה- במהלך שיעורי יוגה מסוג זה משתמשים בערסל. הוא הופך לשותף – משתמשים בכוחות התנופה של הערסל כדי למצוא את האיזון שלנו, לדחוף ממנו או לעזור כוחות. הבד מוסיף אלמנט של יצירתיות – הוא מתחבר לקרקס, לריקוד. זה גם נותן הרגשה של שלווה וביטחון – אתם מרגישים כמו ילד בחיבוק בטוח.

קונדליני יוגה היא היוגה של ערוצי האנרגיה. יש דעה שזו היוגה היעילה ביותר. המטרה העיקרית של הקונדליני יוגה מכוונת למערכת ההורמונלית. 

האטה יוגה- הדגש כאן הוא על השימוש במבנה הגוף. "האטה" פירושו כוח, זעם או מאמץ. יש לבחור בסוג של שיעורי יוגה זה אם המטרה העיקרית היא לעבוד על הבריאות הגופנית.

מה הן היתרונות של יוגה?

יוגה היא סוג של "כלי" ייחודי, ראשית, ליוגה מתאימים כל הגילאים, תוכלו למצוא גם יוגה לתינוקות וגם יוגה לגיל השלישי. שנית, יוגה מתאימה כמעט לכולם, יש שיעורים מיוחדים לנשים בהריון, יש יוגה זוגית, יוגה לאמהות עם ילדים, יוגה לצעירים ופעילים – אקרו-יוגה ולמתקדמים ומחפשים גיוון – יוגה על החבלים, או שיווי משקל, יוגה הפוכה וכו'.שלישית, היוגה מושכת גם את אלו שרחוקים מספורט, אך דואגים לבריאותם. ליוגה יש מרכיב רוחני, בעזרת מאמן כושר אישי תוכלו למצוא הרמוניה בין הנשמה לגוף. יוגה היא דרך פשוטה ורב-תכליתית, וכל מה שאתם צריכים כדי להתחיל היא שטיח. תוכלו לתרגל שיעורי יוגה לא רק בבית או בסטודיו, אלא גם בחוף הים בטבע או בעצם בכל מקום שרק תרצו. 

אנשים ברחבי העולם משתמשים בכלים שנותנת להם היוגה כדי לנהל חיי יומיום הרמוניים יותר. תרגילי יוגה מלמדים אותכם לנשום במודע, לפתח כוח וגמישות, להרגיע את הנפש, לעזור לכם להתרכז, להירגע ולחיות בהרמוניה עם עצמכם ועם העולם. אם אתם מחשפים מורה מקצועי שיעזור לכם להיכנס לעולם היוגה המופלא, הכנסו לאתר של לימוד נעים ולמצוא את המאמן האישי המושלם עבורכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך