ראש העיר הציג את מספר 3 ברשימתו: ליאת אילוז

ליאת אילוז נשואה ואם ל 5 תאייש את המקום ה 3 אחרי עו"ד גבי כנפו ברשימת אשדוד בתנופה. "אני שמחה להצטרף לראש העיר שקידם את העיר בצורה אדירה".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הציג היום את מספר 3 ברשימת אשדוד בתנופה, ליאת אילוז. בהודעה שהוציא ראש העיר נכתב: "גאה להציג בפניכם את מס׳ 3 בנבחרת שלנו: ליאת אילוז, 39, נשואה ואמא לחמישה. בואו להכיר אותה >>>

ליאת, בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים, עובדת בחטיבת אלתא כמנהלת שיתוף פעולה תעשייתי וחוזים. בנוסף, היא מייצגת את סקטור האקדמאים בחטיבה ומכהנת כיו"ר ועדת פיתוח אקדמיה וטכנולוגיה של ארגון העובדים בתעשייה האווירית. ליאת שירתה כמתחקרת ביטחונית בחיל המודיעין והתחנכה באולפנת "צביה" שבאשקלון.

אני בטוח שעם נסיונה האקדמי והמקצועי העשיר ומחויבותה לזכויות עובדים, ליאת תתרום רבות לאשדוד ולרווחת תושביה".

ליאת אילוז מסרה בתגובה לדברים:
"אני שמחה להצטרף לאשדוד בתנופה ולראש העיר מזה 15 שנה, יחיאל לסרי. יחיאל קידם את אשדוד בתנופה אדירה בכל התחומים והיחיד שהצליח לגשר בין התרבויות והקבוצות השונות בעיר. כמי שעוסקת בייצוג עובדים, אני מבינה את החשיבות של הישגיו לשגשוגה ועתידה של אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך