זקוקה בדחיפות לעזרתכם

"הבת שלי ביקשה מלפפון ולא היה לי לתת לה"

ג', אם חד הורית לשתי קטינות. הם נמצאים כולם בחרפת רעב. אין לה גם אוכל שמיועד לתינוקת. למעוניינים לעזור - "עמותת נותנים מהנשמה" בלינק המצורף.
אישה בוכה באשדוד

מצבה של ג' , אם חד הורית לשתי קטינים, אחת מהן תינוקת, נמצאת במצב של חרפת רעב. לג', לא היה אפילו מלפפון לתת לביתה לאכול. היא גם זקוקה לאוכל לתינוקת, אבל אין ידה משגת. ההיא זקוקה לעזרה בדחיפות.

ג' פנתה לאנשי "נותנים מהנשמה", נחמן פרץ ונחמן ישי. שני אנשי חסד הידועים בעזרתם למי שזקוקים לכך. גם השניים שראו ורואים מקרים לא פשוטים, לא יכלו להתעלם מהפנייה הזו של ג'.

האוכל שהתינוקת זקוקה לה.

וכך היא כתבה לנחמן פרץ: "היי נחמן היקר.. אני מנסה כמה שפחות לפנות אבל כרגע המצב באמת על הפנים.. בחיי אלוהים היום הבת שלי ביקשה מלפפון ולא היה לי לתת לה הייתי עם גולה בגרון.. אני לפעמים עובדת משק בית כדי שיהיה לי כמה שקלים שאקנה להם ולא אחסר להן כלום משתדלת בכוחות האחרונים שיש לי לעשות כמה שיכולה.. בבקשה מימך כפרה עלייך מתחננת רק דברים בסיסים .. ומטרנה אם אפשר מתחננת נחמן היקר אני רושמת ובוכה מכאב שאפילו מלפפון דבר פשוט לא היה לי…"

וגם מהסוג הזה.

למעוניינים ניתן לתרום בלינק המצורף.

https://meshulam.co.il/quick_payment?b=56aa7fb5028adf1b3fcbb45a8179052e&fbclid=PAAaYv-_Y-Gt2cG5L9MII0dtfnoWf0wPPES-Grirtda7oFyeQgBW6FpLN-0ho

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך