רק כמעט. הפועל אשדוד איבדה את תואר אליפות המדינה בכדוריד

אשדוד נוצחה במשחק מספר 5 בגמר האליפות על ידי מכבי ראשל"צ על חודו של שער 25:26 ו-2:3 בסדרה. אשדוד עשתה את זה, למרות ההפסד, כמו אלופה כשחזרה מ-0:2. מאמנה של הקבוצה, אנדראה ווקוייביץ' מסיים את תפקידו אחרי שנתיים מוצלחות וישוב לסרביה.
צילומים: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
כבי ראשון לציון היא אלופת המדינה בכדוריד לעונת 2022-23 – והיא זוכה בתואר האליפות ה-17 בתולדות המועדון – רק אחד פחות מהיריבה העירונית המעוטרת ביותר, הפועל ראשל"צ. הצהובים מנצחים במשחק החמישי והמכריע בסדרת פליאוף האליפות בליגת ווינר את האלופה היוצאת הפועל אשדוד 25:26 (12:12).
 
זה קרה בתום סדרת גמר נהדרת ומותחת, ולגמרי היסטורית – שכן החניכים של ג'ו מתתיה כבר הוליכו ביתרון 0:2 (עם ניצחונות 29:32 ו-26:29). אשדוד עשתה מה שאף אחת לפניה לא הצליחה – והשוותה ל-2:2 (עם ניצחונות 33:35 ו-24:28). זה היה לגמרי הגמר של גמר הפליאוף, והיום הצהובים ידעו לנצח מול הקהל הביתי ב'בית מכבי', ולהשלים פליאוף מרשים בו ניצחו בשלבים הקודמים את סגנית האלופה היוצאת רמת השרון ואת חולון.
 
זה היה משחק שחתם עונה, שבה הפועל אשדוד ניצחה את מכבי ראשל"צ בשני מעמדי גמר גביע המדינה ו-ווינר-שופטים – ואחרי רצף של 5 זכיות בתארים מהעונה שעברה (אשדוד הייתה יכולה להשלים זכייה שנייה ברציפות בטראבל). זה היה התיקון של מכבי ראשל"צ, שהפסידה את גמר פליאוף האליפות ב-2019 להפועל אשדוד, שהניפה את הצלחת הראשונה וההיסטורית ב'בית מכבי' – ואחרי שורה של הפסדים לאשדוד במעמדי שיא בשנים האחרונות, כולל בגמר גביע המדינה לפני שנתיים.
 
איבן קראצ'יץ' קפטן מכבי ראשל"צ הניף את הצלחת, וירמי סידי נבחר ל-MVP עם מספרים מפלצתיים שהעמיד בסדרת הגמר – 42 שערים ו-50 אסיסטים ב-5 המשחקים הראשונים (ובסדרת חצי הגמר מול רמת השרון הוא סיים עם 76 אסיסטים ו-65 שערים ב-4 משחקים – מדהים).
 
בכך, מסתיימת לה תקופה באשדוד, שכן המאמן אנדראה ווקוייביץ' מסיים את תפקידו אחרי שנתיים מוצלחות וישוב לסרביה (מי שצפוי להחליף אותו הוא נלה מאטיץ' הסרבי, שכבר סיכם). עומר גרא חותם קריירה של 14 עונות בליגת ווינר, עם שלל תארים, שאת רובה עשה במכבי ראשון ובשנים האחרונות היה בורג מרכזי בהצלחות של אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך