פרטים חדשים על אירוע הדקירות אמש סמוך למשטרת אשדוד

על פי החשד הנדקר מאמש מצוי ביחד עם אחיו בסכסוך עם גורמי פשיעה בעיר, ובשנים האחרונות הם ניצלו ממספר נסיונות חיסול שבוצעו לעברם בעזרת ירי, מטענים ודקירות.
שוטר בניידת

כזכור, אמש פרסמנו על אירוע אלימות חמור בעיר אשדוד, בה שני רעולים פנים חסמו רכב בשדרות אלטלנה בעיר ודקרו את נהג הרכב לעיני העוברים ושבים.

למשטרת ישראל לקחו כמה שעות ארוכות להוציא הודעה לקונית קצרה בה הם אמרו שהם חוקרים את המקרה. 'אשדוד אונליין' מביא לכם פרטים חדשים וראשוניים על האירוע שגרם להלם אמש ברובע י.

לפי מה שנודע לנו מי שנדקר אמש הוא ש.א מאשדוד, אשר מוכר למשטרה מעבירות סמים ורכוש. אחיו של הנדקר מאמש ניצל מנסיון חיסול לפני כ4 שנים בחנות דגים בעיר, כשרעול פנים ירה בו בתוך החנות ונמלט.

זו לא הפעם הראשונה בה האחים הינם יעד לחיסול, בשנים האחרונות הם ניצלו ממספר נסיונות חיסול שכללו ירי, מטעני חבלה ודקירות. על פי הידוע לשניים מספר סכסוכים קשים עם גורמי פשיעה בכירים בעיר אשדוד.

ש.א הנדקר מאמש שפונה עצמאית לבית החולים אסותא בעיר נותח במשך שעות ארוכות ברגליו ומצבו מוגדר בינוני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך