קלארק רוברטסון ממפורטסמות' חתם במ.ס לאשדוד

הבלם הסקוטי בן ה-29 קיים אמש שיחת עם המאמן אלי לוי
הופעת בכורה. רוברטסון.

מ.ס אשדוד החתימה בלם במקומו של, ננאד צבטקוביץ'.

הבלם הסקוטי בן ה-29 קיים אמש שיחת עם המאמן אלי לוי. מי ששכנעו את רוברטסון להגיע לישראל הם ניק בלקמן ורוברט ארנשואו, חבריו הטובים, ששיחקו כזכור במכבי תל אביב ועזבו את ישראל

רוברטסון שיכול לשחק גם כמגן שמאלי היה מועמד גם למכבי פתח תקוה, בני סכנין והפועל פתח תקוה, אך כאמור סגר בסוף באשדוד וירוויח כ-150 אלף יורו לעונה.

מאשדוד נמסר: "שמחים להודיע על החתמתו של קלארק רוברטסון הסקוטי, שחתם הערב במועדון לעונה אחת באמצעות סוכניו, CAABASE ועידן בן אבו. הבלם בן ה-29 המתנשא לגובה של 1.88, שיכול לשחק גם בעמדת המגן השמאלי, מגיע אלינו מפורטסמות' האנגלית, בה שימש כקפטן הקבוצה בשנתיים האחרונות. לפני כן שיחק בבלקפול מליג 1, רות'רהאם יונייטד מהצ'מפיונשיפ, והקבוצה בה גדל – אברדין, מהליגה הסקוטית הבכירה. הבלם המנוסה ערך בסה"כ 330 הופעות באנגליה ובסקוטלנד, ובנוסף ליכולות ההגנתיות רוברטסון כבש במהלך הקריירה 13 שערים ובישל 13 נוספים.

רוברטסון, שיהיה הסקוטי הראשון אי פעם בישראל, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח ונרגש להגיע לישראל ולחתום במ.ס אשדוד. אני מגיע במטרה לעזור לקבוצה עם הניסיון שצברתי לאורך השנים. מצפה ומחכה כבר לאימון הפתיחה לפגוש את החברים שלי לחדר הלבשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך