עדיין אלופה

אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד, ניצחה את משחק מספר 4 בגמר פליאוף האליפות - שוויון 2:2 בסדרה. בשישי משחק 5 ומכריע על האליפות בראשון לציון.

הפועל אשדוד, האלופה המכהנת ומחזיקת גביע המדינה בכדוריד, לא מוותרת על האפשרות לזכות בתואר נוסף. אשדוד ניצחה בשלישי, בביתה, את מכבי ראשון לציון 24:28 (13:15) האדומים מאשדוד השוו את סדרת גמר פליאוף האליפות המרתקת בליגת ווינר ל-2:2.

מכבי ראשל"צ מאבדת הזדמנות שנייה, אחרי ההפסד ביום שישי האחרון, להניף את הצלחת, אבל ביום שישי הקרוב תהיה הזדמנות שלישית עבורה – וכמובן גם עבור הפועל אשדוד שתגיע ותתארח ב'בית מכבי'. מדובר בפעם הראשונה בתולדות פליאוף הכדוריד שקבוצה חוזרת מפיגור של 2:0, עם הזדמנות לבצע את המהפך והזכייה כאמור ביום שישי (15:00, בית מכבי).

כבשו לאשדוד: אלכסנדר באביץ' 9, עמית סטלמן (4 פנדלים) ו-ווק מילנקוביץ' 5 כ"א, איתי סוויסה 4, אור פרקש 2, עמרי קושמרו, אופיר כהן וסבטיסלב וורקיץ' 1 כ"א. וורקיץ' תרם בשער 17 עצירות מ-41 זריקות (41%!).
מאמן אשדוד, אנדראה ווקייביץ': "באנו היום להילחם על הבית, כי מכבי הובילו 2:1 לפני המשחק. והצלחנו למרות כל הבעיות עם ניבו לוי בחימום וריסטו עם האדום בדקה ה-36, השחקנים נשארו עומדים. היום היה לנו את אלכסנדר באביץ' כמו קובי בראיינט ברגעי האמת, כל השחקנים שיחקו מדהים. אופיר כהן הגיע היום מהצללים, העונה לא נתתי לו מספיק זמן והיום הוא הראה לי שטעיתי, אבל זה ספורט. בשבילי זה היה הדבר הכי חשוב לנצח היום בבית בגלל שזה המשחק פרידה מהאולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך