המאבק על האליפות

הערב (מקיף ט', 19.40) ייערך באשדוד משחק 4 בגמר פליאוף האליפות בליגת ווינר בכדוריד. ניצחון - ומכבי ראשל"צ תניף את הצלחת באשדוד . ניצחון זה של האלופה המכהנת מאשדוד יוביל לשוויון 2:2 ויגרור את הסדרה למשחק חמישי ומכריע בשישי.
המפגש האחרון בין מכבי ראשון לציון לאשדוד צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
לפני 7 שנים, כאשר מכבי ראשל"צ "הרסה" למכבי ת"א את חגיגת האליפות בביתה בתיכונט, כשסיימה מולה בשיוויון במשחק השלישי אחרי פיגור 2:0, היה ברור שגם אם היא תנצח במשחק הרביעי – זה לא ישנה הרבה, בגלל יחס השערים שנטה באופן משמעותי לזכות הצהובים מתל אביב. זו הייתה החזרה היחידה מפיגור 2:0 בסדרת גמר שהסתיימה לבסוף ב-3 ניצחונות, תיקו וצלחת לתל אביבים. ביום שישי הגיעה תורה של הפועל אשדוד "להרוס" חגיגת הנפת צלחת ביתית ב'בית מכבי', ולחזור לסדרה עם ניצחון. האם במצב 2:1, האלופה המכהנת תצליח להשוות ולגרור את הסדרה למשחק חמישי ומכריע ביום שישי, או שמכבי ראשל"צ תניף שוב צלחת אליפות מחוץ לביתה (כפי שעשתה ב-2021 בנחלת יהודה מול הפועל ראשל"צ).
הערב, שלישי, ב-19:40 במקיף ט', החבורה באדום של הפועל אשדוד, אלופת המדינה, תגיע למשחק  הכי חשוב עד כה – בסדרת גמר פליאוף האליפות מול מכבי ראשון לציון. ניצחון והיא תשווה את הסדרה ל-2:2 ותכפה משחק חמישש ביום שישי בראשון לציון. הפסד וראשון אלופה, באשדוד.
"נלחמנו על הכבוד העצמי שלנו, לא הגיע לנו להפסיד 3:0 בסדרה" אמר אחרי המשחק אנדראה ווקוייביץ', מאמן אשדוד. "אם לא ננצח ונשווה – לא עשינו כלום. אנחנו פותחים את השבוע הזה בידיעה שאנחנו באים ליצור את ההכרעה במשחק החמישי". ג'ו מתתיה הסביר: "השחקנים נתנו מאה אחוז ואני לא יכול לבקש יותר. למרות שיש עצבים ולא ישנים טוב בלילה, זה הספורט שאנחנו אוהבים. צריך להכין את כולם מנטלית. כל עוד ניתן את הלב והנשמה אני רגוע"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך