הפועל אשדוד בגמר גביע האיגוד

איזו גאווה! הפועל ״אלובין״ אשדוד עושה זאת פעם נוספת ועולה לגמר שני ברציפות בגביע איגוד השופטים לאחר ניצחון דרמתי על מכבי ראשל״צ בביתה 27-26

המשחק התחיל חזק מאוד בשני הצדדים כאשר אשדוד מצליחה לעצור את ההתקפה החזקה של ראשל״צ ולהוביל 12-8 לאחר 20 דקות של משחק. הופעה נהדרת של שוער אשדוד, אורן מאירוביץ שמוכיח כל פעם שהוא אחד השוערים הטובים בליגה עם עצירות וירטואוזיות.
מכבי לא וויתרה והצליחה לצמק את התוצאה במחצית שיווין 16.
אשדוד הייתה נחושה להגיע לגמר שני ברציפות וטרפה את המגרש. יכולת מצויינת של הזר החדש, אלכסנדר בוסיץ (7 שערים) ושל השחקנים המנוסים יותם טל, טיאומיר דודר ורועי ביטון, שפשוט התאבד על כל כדור והראה כמה אופי ורצון יש בבחור הזה שמרו על יתרון קטן לאשדוד לאורך כל המחצית השנייה.
כאן נכנסו לעבודה שעורי שתי הקבוצות. במצב של שיווין 24 יוליאן סטראט הבלתי נגמר הראה כמה נסיון יש לו ועם עצירה מדהימה מקו השש הוציא את הקבוצה שלו למתפרצת שהסתיימה איך לא עם עצירה עוד יותר מדהימה של אורן מאירוביץ. אשדוד פתחה פער של שני שערים 26-24 אך מכבי לא ויתרה והצליחה לצמק עד לנקודה הבדל. עוד עצירה של מאירוביץ הובילה לשער בצד השני של אלעד טלקר שקבעה 27-26 לאשדוד 50 שניות לסיום.
מכבי יצאה להתקפה אחרונה ומי אם לא שוב מאירוביץ עם עוד עצירה לפנתיאון הצליח להביא את הניצחון, אשדוד בגמר שני ברציפות בגביע איגוד השופטים!!
האדומים יפגשו את רמת השרון החזקה בגמר לאחר שהאחרונה הביסה את בני הרצליה במשחק המקביל.
זמן ומיקום המשחק יפורסם בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך