במיוחד לגבי השלישי – חידושים מרעישים!

אין ספק שבשני העשורים האחרונים נרשמת עלייה חדה בכמות האנשים שזוכים להגיע לגיל השלישי, אך מפתיע לגלות כמה חידושים מרעננים, חשובים וחכמים ניתן למצוא בתחום. לא רק מבחינת מוצרים ופתרונות רפואה, אלא גם מבחינת תפישה, איכות חיים וחיי חברה. אז אם אתם, או אנשים שקרובים לכם, מעל לגיל 65, מוזמנים להתרשם ממגוון המצאות מדהימות, אם כי ראשית נציין שכיום 70 זה לגמרי ה60 החדש, כך שאין למהר "להתחבר" לטייטל כזה או אחר
תמונה: FREEPIK

תוספי תזונה

אם פעם אנשים מבוגרים בעיקר היו עסוקים בקביעת תורים בקופת החולים, הרי שכיום לא רק שניתן לקבוע תור באופן מקוון, אלא גם לעבור בדיקות חשובות ע"י מכשירים ביתיים, ובו זמנית לקבל חוות דעת רפואית. כמו כן, כיום אנשים מבוגרים לא רק נוטלים 5 סוגים של תרופות מדי יום, אלא גם נעזרים בשלל תוספי תזונה, כאלו שמראש שומרים עליהם בריאים.

 אורתופדיה

בשנים האחרונות התחום האורתופדי עשה קפיצה משמעותית, כך שכיום אנשים מבוגרים מתמודדים עם קשיים פיזיים בצורה הרבה יותר נוחה ובריאה. כך למשל ראוי לציין שקיימים מזרנים אורטופדיים ממש מתקדמים. כאלו שבין היתר כוללים שסתום ייעודי עבור החייאת CPR, שמתוכננים באופן שמונע פצעי לחץ, שמציעים טכניקת לחץ משתנה וכדומה. 

מבקשים דוגמה נוספת? כיום ניתן למצוא כריות אורטופדיות שכוללות רפידת ג'ל שמותאמת לאסלת שירותים, או לחלופין לכורסאות, וזאת כיוון שהן עשויות מחומר אלסטי שתומך ביציבה ומסייע להפחית לחץ בעת ישיבה.  

סיורים חוגים ועוד

כפי שציינו, כיום 70 זה ה 60 החדש, כך שניתן למצוא מגוון פעילויות מהנות עבור בני הגיל השלישי. אם רק מחפשים, מוצאים שניתן להצטרף למגוון חוגים, סדנאות העשרה ואף לשלל טיולים רגליים שיוצאים לחיק הטבע מדי שבוע באזור המגורים. מכאן שאם חשים שחסרה פעילות, רק צריך לברר מעט ולחבור. מדובר בפעילות מעצימה וחשובה.

מוצרי ספיגה

אומנם מוצרי ספיגה למבוגרים יש כבר לא מעט שנים, אך בעשור האחרון הטכנולוגיה מאוד התקדמה, כך שניתן למצוא מוצרים סופר יעילים וארגונומיים שמאפשרים לאנשים מבוגרים לחוש בטוחים לצאת מהבית, מבלי שיחושו מבוכה. ללא ספק מוצר חשוב שתומך בצורה דרסטית באיכות החיים של מבוגרים רבים. 

מוצרי אופטיקה

עולם האופטיקה כל העת משתכלל, וכאן נציין שמעבר לאיכות הגבוהה של המשקפיים (משקפי מולטי פוקל למשל) ומעבר למגוון פתרונות שמאפשרים לתקן עיוותי ראייה ואף לבצע ניתוחים משקמים, קיימים משקפיים שמצוידים בתאורת לד ואף כאלו שיודעים להגדיל את המציאות פי 4. אז אם חוששים שבשל מגבלת ראייה נדרש להיפרד מקריאת ספרים ועיתונים, הרי לכם חדשות טובות!

מסאז' ושלל טיפולים מפנקים

אין ספק שמסאז' כלל אינו טיפול חדש, אך אמצעים ביתיים שמעניקים טיפולי מסאז' בהחלט משתייכים לאותם חידושים של העת האחרונה. כיום ניתן למצוא כורסה שמעניקה מסאז' במגוון אזורים בגוף, אמבטיה לכפות הרגליים שמעניקה עיסוי, מכשירי לייזר ביתיים שמסייעים להתמודד עם כאבים ולהזרים את הדם ועוד. 

אנחנו בהחלט חיים בעידן מתקדם, רק נותר לנצל את כל הטוב הזה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך