"הילדים ואני כבר יומיים בלי חשמל וגז וגם אין לנו אוכל במקרר"

אם לחמישה מבקשת את עזרתכם. הילדים עם צרכים מיוחדים. גם הגז נותק לה. בנוסף אין לה מה לתת להם אכול. למעוניינים לעזור - נחמן פרץ ונחמן ישי.
המקרר הריק.

נחמן פרץ ונחמן ישי, מעמותת "נותנים מהנשמה", ראו הרבה מקרים קשים, אבל הפעם מדובר באחד המקרים הקשרים. אם לחמישה ילדים מאשדוד, כולם עם צרכים מיוחדים, שחיה לבדה, הגיעה למצב שאין להם חשמל וגז בבית, שלא לדבר על אוכל. היא מגוללת את סיפורה בפני נחמן פרץ:

"היי נחמן, שמי  ויקי אמא לשבעה ילדים שמתוכם חמישה המאובחנים עם צרכים מיוחדים. אני כרגע לא גרושה, אבל בעלי עזב את הבית ולא נותן עזרה כבר מעל שנתיים. הוא היה אלים מבחינה כלכלית פיזית ומילולית כלפי כלפי הילדים והשאיר אותי בחובות גדולים. אני נמצאת עם חשמל טוקמן ואני כבר בלי טוקמן יומיים. אני מנסה לעבוד כדי לנסות לשרוד ולהרים את הראש מעל המים, אבל זה לא כל כך קל.  המצב לא פשוט, שיוקר המחייה גבוה.  כרגע אנחנו נמצאים במצב שאין לנו חשמל, שאני מנותקת מהגז, שקמתי קניתי מה שאפשר.  לא הייתי בבית שנתיים, הייתי אצל אמא, והוא הרס לי את הבית, שזה אומר אין לי ארונות, לא טלוויזיות, לא בגדים, מיטות. מה שהצלחתי לקנות קניתי, מה שלא, אני עוד מנסה לשרוד ולהשלים, אבל זה לא כל כך קל. לצערי הרב יש הרבה מכשולים בדרך. אנחנו בלי חשמל ובלי איך להעביר שבת, וגם אם יהיה לי כלכלה, אין לי איך לבשל כי אני מנותקת מהגז.  אני אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי לפחות בחשמל, שהילדים לא יצטרכו לעבור על זה לילה בלי אור"

למעוניינים לעזור נחמן פרץ – 0535201893 ונחמן ישי – 0507455889

או דרך הלינק הבא:

https://meshulam.co.il/quick_payment?b=56aa7fb5028adf1b3fcbb45a8179052e&fbclid=PAAaYv-_Y-Gt2cG5L9MII0dtfnoWf0wPPES-Grirtda7oFyeQgBW6FpLN-0ho

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך