סיימו ברווח

חברת נמל אשדוד רשמה רווח תפעולי העומד על 45 מיליון ש"ח ברבעון הראשון

הנמל מציג רווחיות גבוהה על אף התגברות התחרות והירידה בתנועת המטענים. אלי בר יוסף, שאול שניידר, יו"ר הדירקטוריון הנכנס, נמל אשדוד: " החברה מציגה רווחיות התואמת  את תכניות העבודה של החברה". מנכ"ל נמל אשדוד בפועל: "התוצאות הכספיות של הנמל לרבעון הראשון מצביעות על רמת רווחיות גבוהה".
צילום: דוברות נמל אשדוד.

חברת נמל אשדוד מאשרת את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2023. חברת נמל אשדוד רשמה רווח תפעולי העומד על 45 מיליון ₪ ברבעון הראשון. הנמל מציג רווחיות גבוהה על אף התגברות התחרות והירידה בתנועת המטענים

שאול שניידר, יו"ר הדירקטוריון הנכנס, נמל אשדוד: " החברה מציגה רווחיות התואמת  את תכניות העבודה של החברה. השפעות עליית הריבית על הפעילות הכלכלית בארץ ובעולם ניכרות וזאת במקביל לירידה איטית מידי בקצב האינפלציה, כל אלו משפיעים על תעבורת המטענים בישראל וזאת במקביל להתגברות התחרות."

 אלי בר יוסף, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל: "בהמשך לרווחיות שיא תפעולית שהוצגה לכל שנת 2022, התוצאות הכספיות של הנמל לרבעון הראשון מצביעות על רמת רווחיות גבוהה, לצד התקדמות התחרות אל מול הנמלים החדשים. הנמל ממנף את יתרונותיו במסגרת התחרות תוך מיצוי ניסיונם ומקצועיותם של עובדיו ומנהליו. אנו ממשיכים במימוש תכנית ההשקעות על מנת לשפר את רמת השירות ומבצעים בה התאמות ככל הנדרש בהתאם לתמורות בביקושים ובראיית צרכי המשק הישראלי."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך