רשמית: בן שמעון עזב את אשדוד. בקרוב ההודעה על מינוי אלי לוי

לאחר 3 עונות וחצי. ההכרזה על מחליפו, אולי כבר היום. מהקבוצה נמסר: "רן, אחד המאמנים המוערכים והמצליחים שאימנו באשדוד, הוביל את הקבוצה פעמיים לפלייאוף העליון, כולל העפלה לאירופה, והעונה לחצי גמר גביע המדינה".

עכשיו זה רשמי. רן בן שמעון הגיע להבנות עם מ.ס אשדוד ויעזוב את תפקידו כמאמן במ.ס אשדוד. בקבוצה הודיעו על כך היום, שני. בקרוב אמורים להודיע על מינוי מחליפו, אלי לוי, בצורה רשמית, יתכן כבר היום.

מהקבוצה נמסר:  "לאחר 4 עונות מוצלחות הן מקצועית והן חברתית, רן בן שמעון מסיים את דרכו המקצועית במועדון ספורט אשדוד בתיאום והסכמה עם ראשי המועדון. רן, אחד המאמנים המוערכים והמצליחים שאימנו באשדוד, הוביל את הקבוצה פעמיים לפלייאוף העליון, כולל העפלה לאירופה, והעונה לחצי גמר גביע המדינה, והחשוב מכל, תחת הדרכתו של בן שמעון הקבוצה הציגה כדורגל התקפי ומהנה בשילוב הדור הצעיר וטיפוח הכישרונות של המועדון. רן ללא ספק לא היית כאן רק עוד מאמן. אתה חלק ממשפחה חמה ואוהבת של מ.ס אשדוד – היית ותישאר לעד!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך