שימו לב

בת תשע מאושפזת לאחר הכשת נחש צפע

הילדה הוכשה בכף רגלה. בקבלתה נראתה נפיחות ברגל והיא סבלה מהקאות. בר בוקובזה אמא של אגם: "אני רוצה לפנות לכל ההורים: הסבירו לילדים על הסכנות שעלולות להגיע אלינו עם בואו של הקיץ.
צילומים: אסותא אשדוד.

אל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, מלר"ד ילדים, התקבלה בסוף השבוע אגם מזל בוקובזה מהישוב עזריקם לאחר שהוכשה בכף רגלה מנחש. בקבלתה נראתה נפיחות ברגל ובפנים והיא סבלה מהקאות, נתונים שמצביעים על מעורבות כלל מערכתית ולא רק מקומית. בבית החולים החלו מייד במתן טיפול בנסיוב נוגד ארס.

הבוקר, ראשון, אגם מאושפזת במחלקת ילדים ומצבה מוגדר קל והיא צפויה להשתחרר לביתה בימים הקרובים. ד"ר אביעד רוזנברג הרופא המטפל טיפול נמרץ ילדים: "הקיץ הגיע ואיתו עונת הפעילות של הנחשים, חשוב לגלות ערנות ולהימנע מהרמת אבנים וערמות עצים. בכל מקרה של הכשה חשוב להימנע מתזוזות מיותרות, ולהגיע בהקדם לבית חולים. בנוסף, כל פרט מידע שיוכל לסייע לנו בזיהוי הנחש יעזור לנו לתת את הטיפול הנדרש"

בר בוקובזה אמא של אגם: "אני רוצה לפנות לכל ההורים: הסבירו לילדים על הסכנות שעלולות להגיע אלינו עם בואו של הקיץ. לשמחתנו, הפינוי המהיר, הזיהוי והטיפול גרמו לכך שתוך מספר ימים השתפר מצבה של אגם, אבל אסור לסמוך על הנס וחובה על כולנו להעלות את המודעות לסכנות שמביא עימו הקיץ ולעשות הכל ולהימנע מהן".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך