חשד למעשה חמור

חשד להתעללות בפעוט בגן באשדוד

על פי טענת ההורים, הפעוט בין השנתיים וחצי נתפס בחוזקה בידו והונף באוויר. הפעוט כבר מעל שוב לא בגן. תלונה הוגשה במשטרה.

חשד לאירוע חמור באחד מגני הילדים באשדוד, שארע לפני כשבוע.

על פי החשד מדובר בגן שבו הגננת תפסה בחוזקה את אחד הפעוטות, בן כשנתיים וחצי וגרמה לו לסימנים בידו (ראו תמונה). ההורים חשבו שמדובר בגננת אחת, אלב הסתבר כי זו גננת אחרת. על פי ההורים הגננת שוחחה איתם, התנצלה וטענה כי היא ניסתה למנוע מבנם לפגוע בילד אחר.

ההורים לא השתכנעו, ביקשו טיפול מידי בגננת ואף הציגו מסמכים רפואיים של טיפול בילד. בנוסף הוגשה תלונה במשטרה. הפעוט כבר לא נמצא כבר שבוע בגן.

האם פרסמה בקבוצת ההורים של הגן את ההודעה הבאה: (השמות הופיעו במקור)

שלום הורים יקרים
אני … ילדים מקסימים
אני רואה שההנהלה שותקת, ולא מיידעת את ההורים, אז אני אעשה את זה בשבילם.
הבן שלי בקבוצת הפעוטות (של ….)
ביום רביעי שעבר הוצאתי את הבן שלי מהגן עם 4 פסים בצורת אצבעות הפסים האלו הם לא היו שריטות של ילד אלא שטפי דם עקב אחיזה חזקה של יד מבוגר.
ביום שישי הגננת קרה לי ולבעלי והסבירה איך היא עשתה לו את החבלה. היה מוזר כי התיאור של הגננת היה מאוד עדין לפי עוצמת החבלה.
חזרנו לבית, עברנו שבת מאוד קשה, אפילו לעמוד לבשל לא הייתי מסוגלת.
במוצאי שבת, בשעות מאוחרות אנחנו שומעים דפיקות בדלת, הגננת ובעלה הגיעו לבית כדי לשוחח איתנו. אני כמובן לא יצאתי מרוב עצבים וכעס כלפי הגננת.
בעלי ניגש אליהם, והתחילו לדבר. בעלה של הגננת מתחיל להסביר את מה שבאמת קרה: הגננת תפסה את הבן שלי מהיד השמאלי והרימה אותו באוויר במשך דקות. הבן שלי הוא ילד לא רזה, יחסית מלא, אני בעצמי עם שני ידיים קשה לי להרים אותו. הגננת עשתה את המעשה הנוראי הזה מתוך כעס, אכזריות ועצבים. היא עשתה את זה בכוונה.
זה מה שבאמת קרה.
תשאלו אותי למה חשבתי שזה גננת? קודם כל הרווח בין האצבעות מדי רחב ( קצת פחות מסנטימטר, רוחב אצבעות ילדים הוא קצת פחות מחצי סנטימטר)
הלכתי לרופא, וכמובן שהרופא ישר שאל אותי בלי שעוד התחלתי לדבר : "אל תגידי לי שזה גננת!" הרופא ישר נתן לנו אבחון רפואי על שטפי דם בעקבות אחיזה של יד מבוגר
כמובן הגשנו תלונה במשטרה, אני הולכת לשם כל יום כדי לראות איפה התלונה עומדת.
חשוב לי לציין שהגננת הזאת עדיין עם הילדים, עם הילדים שלכם!!
עובדת איתם יום יום מ8 ועד 13:00, לא פיטרו אותה !!!

דיברתי עם הגננת לפני שהיא הודתה שזו היא והיא אמרה לי
"אני מפחדת שיפתחו את המצלמות שלא יגלו עוד דברים מפינת ההחתלה ובשעת האוכל"
ואני בתמימות שאלתי אותה למה את מפחדת מי שעשה את המעשה הזה יענש ובסוף מתברר שזו היא עשתה את המעשה הנוראי הזה
ולכו תדעו מה היא עוללה לילדים בפינת ההחתלה…. במקום שאין שם מצלמות במי היא העזה להתעלל זה יכול להיות ילד של כל אחת ממכם ואינכם מודעים….

המקרה של הבן שלי הוא לא הראשון של השנה, במקרה אני הצלחתי להבחין ולהבין שזו לא ילד אלא גננת אבל אני בטוחה שקורא עוד ועוד דברים שאנחנו לא יודעים בכלל, הגננת עצמה אמרה לנו שהיא רוצה שנבטל את התלונה כי עוד גננות יפלו איתה.
לפני חודשים שאלתי את הגננת שלו עקב התנהגות מאוד מוזרה (פתאום הבן שלי נהיה אלים ועצבני) : "תגידי שמת לב למצב שונה בזמן האחרון בגן, קרה מאשו שאני צריכה לדעת ??" היא ענתה לי אני לא רואה, לא זכור לי
תשאלו אותי למה אני לא הולכת להנהלה ואנסה לסדר את זה עם דינה ? לצערי במעון הזה ההנהלה כולה מושחתת, זו מאפיה אחת גדולה, עם כל ההוכחות שהבאתי לדינה (צילום של היד ), אבחון רפואי, והוכחה מהפה של הגננת היא מעיזה להגיד שזה לא מה שקרה. בנוסף לא הבאתי את הבן שלי לגן מיום רביעי בעקבות המקרה אלימות, היא לא התקשרה פעם אחת כדי לשאול אותי מה שלומו ולהתעניין במצב שלו פעם אמרה לי שהילדים של הגן, הם הילדים שלה, היום אני רואה עד כמה זה נכון.
היום בבוקר ניגשתי אליה, היא אמרה לי בואי נדבר בחדר, בכבוד ! הרימו יד על הבן שלי פרצו את כל הגבולות של כבוד, אז אני פורצת אותם בשבילו.
דינה ביקשה שנמשוך את התלונה ונסגור את הסיפור בינינו גם המפקחת אמרה לנו את אותם דברים אך אנחנו בחרנו לא לשתוק אלא לדבר עבור כל ילדי ישראל שחס וחלילה לא יהיה עוד ילד שייפגע
בנוסף אני מאמינה שכל הורה צריך להיות מודע במה שקרה, ולא לסגור עיניים ופה כמו שההנהלה רוצה שזה יקרה, פשוט לצעוק מה שקרה.
במעון הזה הנהלה תומכת ומגנה על גננות שפועלות באלימות זו בושהה !!
אנחנו מיום רביעי שעבר לא ישנים, לא מצליחים לעמוד על הרגליים, החיים שלנו נעצרו , הגננת הזאת לא מבינה מה היא עשתה להורים שרק הביאו את הילד לגן, רק ציפינו שדוד יוסף שלנו יהיה מאושר.
הורים יקרים אל תהיו אדישים, אם הפעם זה היה… פעם אחרת זה יכול להיות גם הילד שלכם, גם אני לא דמיינתי שזה לא יכול לקרות לבן שלי. כולם עובדים, ומאוד קשה להפסיד העבודה כדי לשמור על הילדים בבית, אבל תחשבו מה כדאי, שהילד שלכם יהיה בידיים טובות או בידיים שרוצים לרעתו.
אל תהיו כמו הורים של שנה שעברה, שראו את במצלמות שמתעללים בילדים שלהם ובכל זאת רשמו אותם השנה, לא חסר גנים או מעונות הרבה יותר טובים ממנו..
כמובן בכל מה שכתבתי אני לא מתכוונת לכל הגננות, ולא אומרת לכם אל תשלחו את הילד שלכם לגן אבל אם ראיתם משהו חריג אל תשלחו ותלכו להתלונן למשטרה, הגן הזה אין לו זכות קיום קל וחומר עם מה שקרה שנה שעברה ( לא ידענו את כל מה שקרה היינו גרים בירושלים, אם כן כמובן שהילדים לא היו דורכים במקום הזה ).
רק רוצה להגיד לכם כמה שבטחתי בגננת של ,… האמנתי בה, פרגנתי לה כמה פעמים, כל חג הייתי מביאה להם מארזים, הכל שקר!! אל תאמינו לאף אחד, ואם צריך תשמרו על האוצר שלכם בבית כי חוץ מאמא(אבא) אין אף אחת שמסוגלת לעשות את זה יותר טוב מכם המטרה שלי היא להפיץ את הסיפור של הבן שלי כמה שיותר, ושזה יגיע לכמה שיותר הורים !!

מהעירייה נמסר: מאגף החינוך החרדי נמסר כי מדובר במסגרת המעון ולא בגני הילדים ונמצא בטיפולם של הגורמים הרלוונטיים – לרבות המשטרה.

מהמשטרה וטרם נמסרה תגובה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך