מחפשים קליניקה להשכרה בנס ציונה?

אם אתם יועצים זוגיים המקבלים זוגות לפגישות במסגרת תהליך טיפול זוגי ומחפשים קליניקה חדשה להשכרה בנס ציונה, בחנו את כל היתרונות של השכרת חלל בתוך מרכז נקודת אור
תמונה: FREEPIK

השכרת מרפאה בסביבה הוליסטית יכולה להביא אליכם יותר לקוחות ולחזק את המוניטין שלכם כמטפלים, שכן מציאת חלל אידיאלי יכולה להציב אתגרים, כגון מיקום, נגישות ונראות המקום, במרכז נקודת אור תוכלו לשכור קליניקה להשכרה בנס ציונה שתהיה מדהימה ותתאים לכם ולמטופלים שלכם בדיוק.

נקודת אור הוא הוא מרכז מכובד המאגד קליניקות רבות של מטפלים ויועצים מקצועיים המציעים שירותים וטיפולים שונים. תכבדו את העיסוק שלכם ובחרו בקליניקה יפה ומטופחת לקבל בה את לקוחותיכם.

השכרת קליניקה במרכז נקודת אור יבטיח שהלקוחות שלכם יגיעו למקום הנוח והמזמין ביותר, ויעברו את התהליך הטיפולי שלהם בסביבה נעימה במיוחד. מבחינת מיקום נוח מאוד להגיע אל המרכז, ואף יש חניה במקום לרווחת המטופלים.

יש מגוון של קליניקות הפועלות במרכז, כך שתוכלו לראות ולהראות – תכירו מטפלים נוספים ותוכלו לחשוף ולהציג את השירות שלכם בפני כל באי המקום. בסוף אנשים אשר מגיעים לטיפול מכל סוג במרכז, בוחנים את הנעשה במקום ומתוודעים ליתר הקליניקות המאפשרות טיפולים נוספים ולא משנה אם מדובר בייעוץ זוגי, בדיקור או בטיפול הוליסטי לצורך העניין. החשיפה של העסק שלכם לעיני קהל רב שמגיע למרכז נקודת אור – היא בונוס עצום שלא תמצאו באף מקום אחר.

מה זה ייעוץ זוגי

מפגשי ייעוץ זוגי נועדו עבור זוגות וזהו תהליך שהמטרה שלו היא לזהות בעיות בין בני הזוג ולפתור אותן באופן שייצור קרבה, חברות, שותפות אהבה ואמון.

במהלך המפגשים היועץ הזוגי מאבחן את הקשיים בתקשורת ודפוסי ההתנהגות של כל אחד מבני הזוג ומציג דרכים שונות ופרספקטיבה מחודשת כדי לפתור את הסיטואציה לטובת שני הצדדים.

הטיפול הזוגי נותן לכל זוג הזדמנות להתמודד עם בעיות שבדרך כלל מטואטאות מתחת לשטיח ולהפוך את הבעיה לנקודת חיובית שתעזור לבנות ולחזק את הקשר במקום לפגוע בו.

נקודת אור  – המקום המושלם לקליניקה שלכם

במרכז נקודת אור, אנו עומדים פועלים כדי לעודד את הפעילות של כל השוכרים שלנו ומעודדים שיתוף פעולה  והיכרות בין המטפלים בקליניקות. הקשר בין המטפלים והחיבור של אנשי מקצוע כאלה עם אחרים הוא מתכון להצלחה עבור כולם. מרכז נקודת אור הוא סביבה נעימה במיוחד בה כל יועץ זוגי יוכל לפתח את הפעילות שלו. ייעוץ זוגי הוא טיפול מבוקש מאוד כיום בקרב זוגות רבים, וכאן תוכלו לפגוש במטופלים חדשים לצד המטופלים שנמצאים כבר בתהליך ייעוץ, ולהרחיב את הפעילות העסקית שלכם.

אם עד עכשיו עבדתם מהבית, או בקליניקה פרטית במיקום מסוים, הרי שעתה יש לכם הזדמנות להצטרף למרכז שכל כולו מוקדש למטפלים וליועצים. מיטב הקליניקות פועלות אצלנו והמרכז נחשב למקום מכובד ומוביל עבור מי שמתעניין בייעוץ או טיפול כזה או אחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך