שני אלופי ישראל ושלוש מדליות למתאגרפי מכבי טייסון אשדוד, באליפות ישראל

מייק טייבר ושון שרגו זכה בתואר אלופי ישראל ובמדליית הזהב, שללאשוילי גיוזף זכה בארד. את הקבוצה מאמן ארתור זלטופולסקי.
שון שרגו אלוף ישראל במשקל עד 57 קילוגרם.

בסוף השבוע התקיימה אליפות ישראל לקדטים גיל 15-16 בכפר קאסם בהשתתפות 40 אגודות ויותר מ-120 מתאגרפים מכל רחבי הארץ שהתחרו שלושה ימים על התואר אלוף ישראל. אגודת מכבי טייסון אשדוד, השתתפה אף היא ויצגו אותה  3 ספורטאים. המאמן הוא ארתור זלטופולסקי

מייק טייבר במשקל עד 52 קילוגרם היה הפתעה של האליפות. הוא ניצח בנוק אאוט בסיבוב הראשון ברבע הגמר. בחצי הגמר ניצח מתאגרף מנצרת  שהיה בעבר אלוף ישראל , ובגמר ניצח מתאגרף מכפר קאסם בנוק אאוט בסיבוב הראשון ובכך זכה במדליית זהב ותואר אלוף ישראל.  חשוב לציין שמייק בשנה שעברה הפסיד את אליפות ישראל בקרב הראשון. השנה הוא עשה קמבק אדיר ולקח את התואר.

שללאשוילי גיוזף מדליית ארד באליפות ישראל.

שון שרגו זכה בתואר אלוף ישראל בפעם שניה ברציפות , את כל שלושת הקרבות שלו הוא ניצח בלי הרבה בעיות. שון כבר מתאגרף בינלאומי מנוסה בגילאים האלה, שהשתתף בעבר באליפות אירופה וניצח טורנירים בינלאומיים .

מייק טייבר אלוף ישראל משקל עד 52

המתאגרף השלישי היה שללאשוילי גיוזף, שהשתתף בפעם הראשונה באליפות ישראל וזכה במדליית הארד. ברבע גמר הוא ניצח מתאגרף מירושלים ובחצי גמר הפסיד למתאגרף מנוסה וטוב מקריית גת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך