קבוצת הנוער של מכבי אשדוד, הבטיחה הישארותה בליגת העל

אולי כנגד כל הסיכויים. מאמן הקבוצה תמיר שמחוני : "עברנו עונה מטורפת , זה היה הרבה יותר קשה וארוך ממה שחשבנו אבל גם יותר מתוק".
צילומים באדיבות: ירון קליין.

הישג גדול לקבוצת הנוער של  מכבי יאשה אשדוד. הקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגת העל לנוער.

סגל השחקנים כולל את: אופל בכר, סהר שמשון, עידו ליברטי, ליאור ויצמן, עפרי בר ששת, אלברט שפירא, שילה רוזן, יונתן מהרטה, נאור מיכאלי, רפאל לביא ברזיו, אורי מרזוק, אמיר גל, הראל מזרחי, נועם אלישע, ואיליי אלול.

מאמן הקבוצה תמיר שמחוני סיכם בהתרגשות: "עברנו עונה מטורפת , זה היה הרבה יותר קשה וארוך ממה שחשבנו אבל גם יותר מתוק. עליית ליגה באמצע עונה, פציעות, אתגרים, התעלות בהמון משחקי מאני טיים, ובעיקר ילדים שלא מוותרים ורוצים לעשות הסטוריה בשביל המועדון שלהם. אני רוצה לומר תודה ליאיר זוהר, נתי כהן ורונן הראל שדחפו, כיוונו והאמינו כל הדרך. תודה לשחקנים שלשנייה לא פיקפקו בעצמם ובי, תודה לאוריאל אלפסי העוזר שידע לאזן את העסק, ולקהל שבא לתמוך ביישורת האחרונה. עכשיו אפשר טיפה לנוח ולהתכונן לשנה הבאה".

מנכ"ל המועדון יאיר זוהר הוסיף ואמר: "השמיניסטים שלנו שהיו איתנו כל הדרך התעלו הערב ונתנו משחק אדיר!! עוד רבות ידובר על המחזור הזה. גאה ומברך את הצוות המקצועי שלנו על ההישגים האדירים שעשינו השנה. יש לנו יעדים רבים להגשים וכבר בשבוע הבא נתחיל להתכונן לעונה הבאה בליגת העל לנוער. בניית הסגל עם הדור הצעיר והמוכשר שלנו, אימונים גופניים בהתאמה אישית במהלך חודשי הקיץ, כל מה שצריך בשביל להגיע לעונת 23/24 הכי מוכנים שאפשר. בהצלחה לכולם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך