רן בן שמעון: "אלה היו שלוש שנים וחצי מדהימות ומרגשות"

בפעם האחרונה במסיבת העיתונאים כמאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון מסכם תקופה. בן שמעון: "היו שנים מאוד אינטנסיביות והגיע הזמן לקצת רוגע".
בן שמעון במסיבת העיתונאים האחרונה בי"א. (צילום: משה סידי)

היה משחק אתמול בי"א באשדוד בין מכבי ת"א לבין מ.ס אשדוד, אבל רוב תשומת הלב הופנתה לעבר רן בן שמעון, לו הייתה זו הפעם האחרונה על הקווים. בן שמעון נראה נרגש, אבל גם רגוע בסיום

בן שמעון: ""אלה היו שלוש שנים וחצי מדהימות ומרגשות. . זה מועדון יקר לליבי. כרגע אין שום דבר על הפרק, עזבתי בלי שיש לי משהו אחר ביד, אבל אני מרגיש שזה הזמן מבחינת שני הצדדים. הרגשתי שנתנו לי פה את המקום שלי והכבוד שלי, הייתי אישיות מאוד מוערכת, היחסים עם ג'קי היו מדהימים הוא הכניס אותי ללב שלו ואני רוצה להודות לו ולנוני. קיבלתי אמון וגם ברגעים הפחות טובים היה לי גב יצוק".

הוא המשיך: "אני רוצה להמשיך במסע חיי, אין לי מטרות של 'פסגה של הר'. אני רוצה ליהנות ונראה לאן הרוח תיקח אותי. אפשר לעצור רגע, להסתכל אחורה ולראות מה עשינו. היו שנים מאוד אינטנסיביות והגיע הזמן לקצת רוגע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך