משחק פרידה

המשחק בין מ.ס אשדוד למכבי ת"א היה משחק פרידה מעונת 22/23, אבל בעיקר פרידה מרן בן שמעון לאחר 3 עונות וחצי כמאמן מ.ס אשדוד. במשחק עצמו ניצחה מכבי ת"א 1:2. אשדוד סיימה שישית.
רן בן שמעון. נפרד. 0צילום: טל אקוקה).

זה  היה משחק של סוף. סוף עונה. מ.ס אשדוד אירחה את מכבי ת"א למשחק שסגר את עונת 22/23. אבל זה היה גם ואולי בעיקר סוף עידן. אחרי 3 עונות וחצי, רן בן שמעון, מאמן מ.ס אשדוד עוזב. זה היה עבור משחק הפרידה מהקבוצה. מכבי ת"א ניצחה בסיום 1:2, במשחק שאשדוד הייתה יכולה להוציא ממנו יותר. אבל מה שיזכרו מהמשחק הזה זו לא התוצאה אלא הפרידה…

מכבי ת"א עלתה על הלוח ראשונה בהתקפה המסוכנת הראשונה במשחק. כדור שהגיע לרחבת אשדוד לתיבת החמש לא הורחק, ואיילון אלמוג היה הראשון להגיב וכבש מקרוב מול חסון שוער אשדוד. 0:1 למכבי ת"א. אשדוד מנגד בהתקפה המסוכנת הראשונה שלה (25) כבש יעקב בריהון בגול חכם לפינה של טננבאום שוער מכבי ת"א.

לשתי הקבוצות הייתה הזדמנות להוסיף שער. מכבי ת"א כבשה (38) אך השער נבדל בעקבות בדיקת ואר. אשדוד עם החמצה גדולה של רועי לוי מול טננבאום 3 דקות אח"כ. שתי הקבוצות ירדו בתיקו למחצית האחרונה של העונה.

שחקני מ.ס חוגגים את השוויון של בריהון (צילום: טל אקוקה).

אבי ריקן ומכבי ת"א התחילו ראשונים את המחצית השנייה עם בעיטה מהאוויר (48) ליד הקורה של חסון, אבל מאותו הרגע אשדוד הייתה זו שסיכנה את השער של טננבאום. יעקב בריהון (57) אילץ את טננבאום לזנק ולהציל לכדור מ-16 מטרים שהיה רשום עליו שער. רועי לוי החמיץ מקרוב יותר (62) וטננבאום עצר שוב את השני של אשדוד.

מ.ס אשדוד רצתה ניצחון ומקום רביעי.  זה היה קרוב. אלעד שחף (79) שלח כדור מ-20 מטרים ושוב היה זה טננבאום שוער מכיב ת"א, שנגע בקצות אצבעותיו וחילץ לקרן. גם הקרן עברה על פי השער וכמעט היה מי שדחק. בסיום (86) הסתבר שזה רק כמעט, כי כמו שידוע  כשלא כובשים סופגים. דור פרץ כבש את השני של מכבי ת"א, בהתקפה הכמעט יחידה שלה במחצית השנייה.

מ.ס אשדוד: חסון (עמר, 79), זסנו, חכמון, גיל כהן (אדיר לוי, 74), קופרמן (חאטב, 65), סבן, מוצ'ה, רועי לוי, שחף, בריהון (אספה, 79), זאכריה (מזל, 65).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך