לומדים

מערכת החינוך חוזרת לפעול

במסגרת המאבק נגד קרן הארנונה, שביתת השלטון המקומי ממשיכה עד יום חמישי. מערכת החינוך תוחרג ותחזור לפעילות מלאה. ראש העיר, ד"ר לסרי: "בתום התייעצויות בין ראשי הרשויות נתקבלה עמדתנו להחריג את מערכת החינוך על מנת לאפשר את הלמידה הנחוצה לילדים לצד המשך ההשבתה בכל יתר שירותי העיריה".
תלמידי תיכון
אילוסטרציה.

מרכז השלטון המקומי הודיע כי במסגרת המאבק נגד קרן הארנונה, שביתת השלטון המקומי ממשיכה ותימשך עד יום חמישי. מערכת החינוך תוחרג ותחזור לפעילות מלאה, כדי לא לפגוע בהורים ובילדים. לא ניתן להם להיות בני ערובה של שר האוצר. השלטון המקומי יחריף את המאבק וינקוט בצעדים הבאים: תוקפא עבודת ועדות תכנון ובנייה לא יינתנו היתרים הרשויות יקפיאו הסכמי גג באזורי הביקוש.

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי: תושבים יקרים, אני מודה לכם על התמיכה במאבק הצודק שלנו להשאיר את הארנונה של האשדודים באשדוד. בתום התייעצויות בין ראשי הרשויות נתקבלה עמדתנו להחריג את מערכת החינוך על מנת לאפשר את הלמידה הנחוצה לילדים לצד המשך ההשבתה בכל יתר שירותי העיריה. הלחץ שיצרנו היום בשלטון המקומי, מאפשר את ההקלה למערכת החינוך החל ממחר.
בלעדי התמיכה שלכם והידיעה שעם כל הקושי אתם מבינים שהמאבק הוא על היכולת להמשיך ולספק לתושבי אשדוד את רמת השירות המגיעה להם, לא היינו יכולים לקדם את המאבק. אנחנו נמשיך להיאבק על זכותם של תושבי אשדוד ליהנות מכספי הארנונה שלהם בחינוך, ברווחה, בנקיון , בבטחון ובכל תחומי הפעילות. תמיד שלכם ולמענכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך