כנגד כל הסיכויים: מכבי אשדוד עלתה לחצי גמר הפלייאוף בארצית

הצהובים כחולים ניצחו א 72:82 את א.ס אשקלון, והעפילו לארבע הגדולות. בחצי גמר הפלייאוף מכבי אשדוד תפגוש את הפועל כפר קאסם.
איתן בן אליעזר מאמן הקבוצה יחד עם נתי כהן המנהל המקצועי. (צילום: מכבי אשדוד).

מכבי אשדוד בחצי גמר הפלייאוף של הליגה הארצית בכדורסל!

הצהובים כחולים בערב ענק ניצחו אתמול (ראשון) 72:82 את א.ס אשקלון במסגרת המשחק השלישי והמכריע ברבע הגמר והעפילו לארבע הגדולות. הקבוצה של איתן בן אליעזר פיגרה 1:0 בסדרה, אך לא ויתרה והשוותה את הסדרה עם ניצחון באשדוד בשבוע שעבר וכאמור אתמול סימנה ניצחון חוץ מרשים באשקלון על אף הביתיות של הכתומים כל הדרך לחצי הגמר!

זו העונה השנייה ברציפות שהאשדודים מעפילים לשלב חצי הגמר – והם יקוו להמשיך במומנטום החיובי גם בשלב הבא. עידו אזולאי הצטיין בניצחון אתמול עם דאבל דאבל מרשים של 10 נק' , 16 ריב' ו- 6 אס'. חמישה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות: יובל רחמילביץ 18 (3 שלשות), עידו אלון 15 (3 שלשות) אוהד ברנט 14 (4 שלשות בחצי הראשון), אלכס צ'רנוביץ 13 ותומר פיסצקי 11.

הצגה נוספת התרחשה לא רק על הפרקט אלא גם ביציע כשאוהדי הקבוצה מארגון האוהדים "דולפינים 09" הגיעו לאשקלון לתמוך בשחקנים ועם הרבה רעש ותמיכה גרמו למכבי להרגיש במשחק בית.

בשלב חצי גמר הפלייאוף שישוחק בשיטת הטוב משלושה משחקים מכבי אשדוד תפגוש את הפועל כפר קאסם, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני וגברה בשלב רבע הגמר על אליצור נחל שורק. המשחק הראשון בסדרה צפוי להתקיים ביום רביעי הקרוב ה- 17/05 בשעה 20:30 בכפר קאסם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך